MSI دو کیبورد GK71 Sonic و GK50 TKL و هدست GH50 wireless را معرفی کرد

سال 2022 را با لیست بلندی از محصولات جدید ام اس آی شروع می کنیم. این شرکت در کنار کامپوننت های گیمینگی مانند مادربرد و کارت گرافیک، محصولات دیگری مثل سالید و کارت توسعه، کیس، کیبورد و هدست جدیدی را در این روزهای سپری شده از سال جدید میلادی معرفی کرده است. اما جدیدترین محصولات معرفی شده توسط این شرکت دو کیبورد GK71 Sonic و GK50 Low Profile TKL و هدست GH50 wireless است.

کیبورد گیمینگ Vigor GK71 Sonic

ام اس آی بالاخره بعد از مدتها یک عضو جدید به کیبوردهای رده بالای خود اضافه کرد. کیبورد گیمینگ Vigor GK71 Sonic با ظاهری جذاب و ویژگی های اختصاصی، گزینه ای مناسب برای گیمرهای سخت پسند چه از نظر طراحی و چه از نظرعملکرد است. بدنه ای تمام آلومینیومی با ساختاری مستحکم اولین شگفتی این کیبورد است. مدل Vigor GK71 Sonic یک کیبورد مکانیکال با اندازه کامل است که در بخش سوئیچ ها به سوئیچ های خطی 35 گرمی MSI Sonic Red مجهز شده است. سوئیچ هایی با عمق سفر مناسب، طول عمر 70 میلیون کلیک، بدنه ای شفاف و نورپردازی RGB که با MSI Mystic RGB همراه شده است.

شاید بتوان گفت بجز موارد ذکر شده، کلیدهای مدیریت مدیا و خصوصاً کنترل حجم صدا که با ظاهری جذاب هم از بالا و هم از کنار کیبورد مدیریت می شود، از مهمترین ویژگی طراحی این کیبورد گیمینگ است. لازم به ذکر است که کیبورد Vigor GK71 Sonic به استراحتگاه مچ دست با متریال فوم نرم مجهز شده تا کار کردن با ساختار ارگونومیک آن را لذت بخش تر کند.

کیبورد گیمینگ GK50 Low Profile TKL

یکی از خاص ترین کیبوردهای گیمینگ مکانیکال شرکت MSI مدل VIGOR GK50 LOW PROFILE است. بدنه ای با ساختار فلز برس خورده به همراه ارگونومیک بالا شاید یکی از مهمتری خصوصیات VIGOR GK50 LOW PROFILE باشد. اما ممکن است از خود سوال کنید دلیل نام گذاری LOW PROFILE چیست؟ این کیبورد مکانیکال دارای سوئیچ های LOW PROFILE MECHANICAL با ساختاری خاص است که ارتفاع کمتری به نسبت دیگر سوئیچ های مکانیکال دارد. حتی کلیدهای قرارگرفته بروی سوئیچ ها به نسبت دیگر سوئیچ های مکانیکال، دارای ارتفاع کمتری است تا در نهایت ارتفاع کلی 34 میلی متری را برای GK50 LP به ارمغان آورد در حالی که ارتفاع دیگر کیبوردها حداقل 46 میلی متر است.

اما نسخه GK50 Low Profile TKL کاملا مشابه نسخه اصلی است با این تفاوت که دیگر در این مدل از کلیدهای اعداد خبری نیست. به همین دلیل در نامگذاری این کیبورد 80 درصدی جدید ام اس آی از واژه TKL استفاده می شود.

هدست بی سیم GH50 Wireless Headset

هدست گیمینگ MSI Immerse GH50 یک محصول بی سیم است که با طراحی سبک و تاشو، هم قابلیت حمل آسانی دارد و هم برای استفاده های طولانی مدت هدست مناسبی است. درایورهای نئودیمیوم دوگانه 40 میلی متری، صدای فراگیر مجازی 7.1 و جلوه های ارتعاشی را ارائه می دهند در حالی که میکروفون همه جهته جداشدنی کاربر را قادر می سازد تنها در زمان احتیاج آن را متصل کند.

دانگل USB بی سیم 2.4 گیگاهرتز تا 20 متر شعاع فعالیت دارد. همچنین می توان این هدست را با حالت سیمی از طریق جک 3.5 میلی متری استفاده کرد. هدست GH50 Wireless Headset دارای نورپردازی MSI mystic RGB به همراه کنترلر خطی برای صدا، میکروفون، صدای فراگیر و جلوه های لرزشی است. کاربر می تواند با هر بار شارژ کامل تا 17 ساعت از هدست استفاده کند هرچند برای خرید آن باید تا سه ماهه دوم سال 2022 صبر کند.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود