کارت گرافیک های MSI RTX 3090 Ti با گارانتی معتبر و قیمت رقابتی برای اولین بار در ایران

کارت گرافیک پرچمدار RTX 3090 Ti به عنوان برترین کارت گیمینگ دنیا و بهترین کارت گرافیک بر مبنی تراشه GA102 انویدیا، اکنون وارد بازار داخلی شده است. شرکت MSI به عنوان تولیدکننده پیشرو در زمینه قطعات سخت افزاری و تجهیزات گیمینگ، با همکاری شرکت آونگ جدیدترین کارت گرافیک های پرچمدار مبتنی بر RTX 3090 Ti را با قیمت رقابتی و گارانتی معتبر روانه بازار کردند.

شاید بتوان گفت مهمترین ویژگی این کارت گرافیک ها در بازار داخلی، موجودی گسترده با گارانتی معتبر برای اولین بار در کشور است. کارت گرافیک های MSI با گارانتی آونگ، بدون واسطه، از درگاه قانونی و با برترین شیوه حمل و نقل وارد کشور می شوند تا کاربران و خریداران با محصولی مطمئن چه از نظر فیزیکی و چه از نظر گارانتی و قیمت همراه شوند.

شرکت ام اس آی کارت گرافیک های سفارشی جدید خود را بر مبنی تراشه گرافیکی قدرتمند RTX 3090 Ti و با سه مدل سوپریم (SUPRIM)، گیمینگ تریو (GAMING TRIO) و بلک تریو (BLACK TRIO) معرفی کرد. این کارت های سفارشی با طراحی و ساختار اختصاصی ام اس آی، خنک کننده قدرتمند، سفارشی سازی های گسترده PCB و جدیدترین اجزا و ماژول های حرفه ای به منظور بهترین عملکرد ساخته و راهی بازار می شوند.

اگر بخواهیم به طور خلاصه مشخصات این هیولای گیمینگ را عنوان کنیم، باید بگوییم که RTX 3090 Ti با 10752 هسته کودا، 84 هسته RT و 128 واحد ROPs و البته سریعترین حافظه GDDR6X با ظرفیت 24 گیگابایت و سرعت 21 گیگابیت در ثانیه و پهنای باند خیره کننده بیش از 1 ترابایت در ثانیه، برای کسانی ساخت شده است که بهترین ها را در هر حوزه می خواهند.


عملکرد کارت گرافیک RTX 3090 Ti در بارهای کاری مبتنی بر GPU


بر اساس اخبار به دست آمده کارت گرافیک های MSI RTX 3090 Ti موجود در بازار داخلی با دو زیر برند SUPRIM و GAMING به دست خریداران می رسد. با این وجود احتمالا خبری از مدل BLACK TRIO نیست. نسخه بلک تریو دقیقا با همان عملکرد و ظاهر نسخه گیمینگ تریو ساخته و طراحی شده است با این تفاوت که رنگ مورد استفاده در این سری به تمام مشکی تغییر یافته و البته از نورپردازی RGB خبری نیست. قطعا به همین دلیل بوده که وارد کننده سعی کرده تا نسخه ای کاربر پسند تر را وارد بازار کرده.

کارت گرافیک سری SUPRIM

کارت‌های سری SUPRIM مبنی بر GeForce RTX 3090 Ti برای بهترین عملکرد، کارایی و اعتبار طراحی شده‌ است. سیستم خنک کننده TRI FROZR 2S، پیشرفته‌ترین سیستم خنک‌کننده هوای MSI است تا گرما را به‌طور مؤثری از اجزای مهم با فن TORX FAN 4.0، تعداد 8 هیت پایپ، پره‌های هیت سینک با طراحی اختصاصی و صفحه پایه مسی (BASEPLATE) با سطح تماس بالا دفع کند. لازم به ذکر است که به دلیل توان حرارتی بالای کارت RTX 3090 Ti، نیاز به خنک سازی بهتر و استفاده از خنک کننده قدرتمند بخشی از ساختار کارت های مبتنی بر این تراشه گرافیکی است. به همین دلیل کارت گرافیک RTX 3090 Ti SUPRIM X 24G شاید شبیه به دیگر کارت های سری RTX 30 باشد اما زمانی که از نزدیک این کارت را مشاهده می کنید متوجه حجم و ابعاد بسیار زیاد هیت سینک و خنک کننده این کارت می شوید.

آلومینیوم برس خورده در قسمت بیرونی خنک کننده و بک پلیت، هم به زیبایی کارت کمک کرده است و هم خنک سازی بیشتر و استقامت بالا را ممکن می سازد. کیفیت ساخت بک پلیت و ترمال پد های استفاده شده در زیر آن بخش کمک کننده دیگری در بخش خنک سازی و استقامت کارت است. نورپردازی RGB Mystic Light با میلیون‌ها رنگ و افکت های مختلف با قابلیت شخصی سازی، تماشاگران را خیره می‌کند. بایوس دوگانه در این کارت باعث می شود تا کاربران بین نویز کم و بیشترین کارایی، گزینه مورد نظر را انتخاب کنند.

قیمت: این کارت گرافیک هم اکنون با گارانتی معتبر و سه ساله آونگ با قیمتی در محدوده 86 میلیون تومان به فروش می رسد.

کارت گرافیک سری GAMING TRIO

جدیدترین سری MSI GAMING TRIO دارای بسیاری از ویژگی‌های تایید شده با هدف ایجاد تعادل عالی بین عملکرد بالا، کارکردی خنک و نویز کم است. سیستم خنک کننده پیشرو این کارت گرافیک TRI FROZR 2 است تا مصرف انرژی بالای RTX 3090 Ti را رام کند. فن های TORX Fan 4.0 با دو تیغه متصل شده به هم، جریان هوا بیشتری را به سمت هیت سینک بسیار بزرگ پرتاب می کند. یک صفحه پایه مسی بزرگ، اتلاف گرما را در بخش ماژول های حساس و VRAM تضمین می کند. بک پلیت یا صفحه فلزی پشت نه تنها کارت گرافیک را تقویت می کند، بلکه با کمک خنک کننده غیرفعال یا ترمال پدها، می تواند به خنک سازی بهتر کارت کمک کند.

نورپردازی Mystic Light زیبایی بصری نمای بیرونی کارت گرافیک را افزایش می دهد. همچنین می توان این نورپردازی را با دیگر قطعات از طریق Mystic Light Sync و Ambient Link که همه با نرم افزار MSI Center کنترل می شوند، همگام سازی کرد.

قیمت: این کارت گرافیک هم اکنون با گارانتی معتبر و سه ساله آونگ با قیمتی در محدوده 82 میلیون تومان به فروش می رسد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود