ام اس آی در حال آماده سازی کارت گرافیک پرچمدار RTX 3090 Ti SUPRIM X

به معرفی قوی ترین کارت گرافیک گیمینگ جهان زمان زیادی باقی نمانده و کوچکترین خبرها از کارت گرافیک RTX 3090 Ti می تواند به راحتی آدرنالین خون دوست داران این حوزه را بالا ببرد. آخرین اخبار به دست آمده از این غول گیمینگ، مربوط به تاریخ NDA کارت گرافیک پرچمدار RTX 3090 Ti SUPRIM X شرکت MSI است که نشان از آماده سازی اژدهای تایوانی برای یک میزبانی عالی دارد.

از همین ابتدا بهتر است در مورد NDA توضیح مختصری دهیم تا کاربرانی که با این واژه آشنا نیستند، درک بهتری از شرایط پیش رو داشته باشند. در واقع هر محصولی که پیش از رونمایی رسمی به دست رسانه ها و کارشناسان برسد، برای اطمینان از فاش نشدن اطلاعات، تصاویر و عملکرد، قراردادی با عنوان NDA بین شرکت تولیدکننده و رسانه یا کارشناس امضا می شود تا از نشت اخبار و تصاویر جلوگیری کند.

در این مطلب با NDA کارت گرافیک RTX 3090 Ti SUPRIM X روبرو هستیم که به طور دقیق و استاندارد مشخص می کند که طرف قرارداد در خصوص چه مواردی قادر به افشاء اطلاعات محصول نیست. اما مهمترین نکته در این NDA تاریخ اتمام آن یعنی 27 ژانویه است. تاریخی که به اتمام آن تنها یک ماه زمان مانده اما این تاریخ تنها برای انتشار بررسی ها و اطلاعات تکمیلی است.

در واقع احتمال می رود که کارت گرافیک RTX 3090 Ti در تاریخ 4 ژانویه در ویداد انویدیا در نمایشگاه CES 2022 به جهانیان معرفی شود. آنطور که مشخص است فروش این کارت گرافیک و نسخه های سفارشی آن 23 روز بعد از رونمایی رسمی یعنی در همان تاریخ اتمام NDA صورت می گیرد.

کارت گرافیک های SUPRIM X به عنوان یک زیر برند پرچمدار، تا کنون توانسته اند کیفیت ساخت بسیار عالی، خنک کننده بی نقص و عملکرد مثال زدنی خود را در هر تراشه گرافیکی به رخ رقبا بکشد. کارت گرافیک RTX 3090 Ti برترین نسخه از تراشه GA102 است که چه از نظر قدرت پردازشی و چه از نظر سرعت و پهنای باند حافظه تصویری، نسخه ای برتر نسبت به RTX 3090 است.

پست های مرتبط

شرکت Lexar سرانجام SSD نسل پنجمی NM1090 خود را به بازار عرضه کرد

احتمال دارد شرکت OpenAI به سمت استراتژی سودآوری تغییر جهت بدهد

بررسی ویدیویی عملکرد کارت گرافیک NVIDIA RTX 4070 Ti SUPER