Nacon کنترلر جدیدی را با تکنولوژی Hall Effect عرضه می‌کند

کمپانی Nacon به طور رسمی کنترلر جدید PS5 خود را با نام Revolution 5 Pro معرفی کرده است که در ماه اکتبر با قیمت پیشنهادی 200 دلار عرضه خواهد شد. به این صورت قیمتی مشابه کنترلر پریمیوم DualSense Edge  شرکت سونی خواهد داشت. جذابیت اصلی این کنترلر در آن است که به نظر می‌رسد مشکلات stick-drift که کنترلرهای DualSense گاهی اوقات با آن مواجه می‌شوند را برطرف می‌کند، زیرا دارای Hall Effect thumbsticks  در بخشی از طراحی خود است.

برخلاف جوی‌استیک‌های سنتی که از پتانسیومترها استفاده می‌کنند، جوی‌استیک‌های Hall Effect از یک آهنربای کوچک و حسگرهایی استفاده می‌کنند که ولتاژ تولید شده توسط میدان مغناطیسی را اندازه‌گیری می‌کنند که این منجر به طراحی مقاومتر و عمر بیشتری برای جوی‌استیک‌ها می‌شود. از مشکلات دیگری که در این کنترلرها رفع شده است مشکلات مربوط به ساییده شدن جوی‌استیک‌ها و دریفت آن‌ها است.

از ویژگی‌های دیگر در Revolution 5 Pro می‌توان به سازگاری با PS4 وPC ، مجهز بودن به trigger blocker و گزینه‌های سفارشی‌سازی اشاره کرد. کنترلر با سه مجموعه وزن، سه عدد استیک با اندازه های مختلف، سه مجموعه سر استیک و امکان ذخیره چهار پروفایل روی آن ارائه می‌شود. سفارشی‌سازی از طریق یک برنامه کامپیوتری یا موبایلی انجام می‌شود. طراحی منحصر به فردی نیز برای D-pad در کنترلر وجود دارد که با همکاری گیمر حرفه‌ای، Mister Crimson، ایجاد شده است.

Nacon یک شرکت بازی‌سازی فرانسوی است که در سال 2020 تأسیس شد. این شرکت در زمینه انتشار بازی‌های ویدیویی برای پلتفرم‌های مختلف از جمله کامپیوتر، کنسول‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه شناخته شده است. این شرکت بازی‌های متنوعی از شبیه‌سازی‌های ورزشی گرفته تا اکشن-ماجراجویی را توسعه می‌دهد. برخی از محبوب‌ترین بازی‌های آن شامل WRC، Tennis World Tour و Warhammer: Chaosbane هستند. Nacon همچنین بازی‌هایی را تحت لیسانس فرانچایزهای معروفی مانند The Lord of the Rings و Werewolf: The Apocalypse منتشر می‌کند.

علاوه بر توسعه و انتشار بازی،  Naconلوازم جانبی بازی‌های ویدیویی مانند کنترلر، هدست و صفحه کلید نیز تولید می‌کند. این شرکت با برندهای بازی‌سازی معروفی مانند مایکروسافت، سونی و نینتندو همکاری دارد. Nacon متعهد به ارائه تجربه بازی‌سازی با کیفیت بالا به گیمرهای سراسر جهان است. آن‌ها تیمی از توسعه‌دهندگان و طراحان با تجربه دارند که برای ایجاد بازی‌های نوآورانه و جذاب بی‌وقفه کار می‌کنند. تعهد Nacon به صنعت بازی‌های ویدیویی باعث شده است که طرفداران پایبندی به آن داشته باشند و آن را به عنوان یکی از نقش‌آفرینان برجسته در بازار بازی‌های ویدیویی به رسمیت بشناسند.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024