ریلمی نارزو 30A معرفی شد / میان رده مقرون بصرفه با باتری قدرتمند

ریلمی امروز در کنار رونمایی از نارزو 30 پرو به عنوان جدیدترین گوشی میان رده گیمینگ خود، ریمی نارزو 30A را به عنوان اسمارتفون مقرون بصرفه تر معرفی کرد. این گوشی هوشمند میان رده مشخصات مناسب و قابلی قبولی را در کنار قیمت مقرون بصرفه با خود به همراه داشت. از جمله مشخصات فدرتمند در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون، می توانیم به باتری قدرتمند آن اشاره کنیم.

مشخصات ریلمی نارزو 30A

در نمای رو به رویی این گوشی هوشمند میان رده به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل پلاس مجهز شده. برای طراحی صفحه نمایش هم شاهد حضور ناچ کاربر پسند واتردراپ یا همان قطره ای می باشیم که بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

این صفحه نمایش توانایی ارئه نرخ بروزرسانی 60 هرتز و حداکثر روشنایی 570 نیت (شمع در متر مربع) را نیز خواهد داشت. با توجه به پنل IP LCD در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش، قابلیت امنیتی و بسیار کاربردی سنسور حسپر اثر انگشت در قسمت پشتی قرار گرفته. اما در نمای پشتی شاهد قرار گیری دو سنسور دوربین در بریدگی مربعی شکلی می باشیم.

یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو 1080p و نرخ 30 فریم در ثانیه به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین دوگانه ریلمی نارزو 30A را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز ریلمی از پردازنده میان رده و ارزان قیمت هلیو G85 شرکت مدیاتک استفاده کرده است. پردازنده ای که دو هسته قدرتمند ترش توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز را دارند. رم های 3 و 4 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند.

ریلمی نارزو 30A اما به باتری قدرتمندی با میزان ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که نوید طول عمر مفید بسیار خوب و قابل قبولی را به ازای هر بار شارژ 100 درصدی می دهد. این گوشی میان رده قرار است با قیمت 140 دلاری برای مدل 4/64GB روانه بازار شود.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !