نتفلیکس در حال ساخت یک بازی AAA برای نسل نهم

با توجه به لیست های شغلی جدید، نتفلیکس در حال حاضر برای ساخت یک بازی AAA  برای پلتفرم رایانه های شخصی تلاش می کند.

تحولی در نتفلیکس با ناظر God of War

نتفلیکس سالهای زیادی نیست که خود را به عنوان یک پلتفرم نمایش های ویژه معرفی کرده است. این پلتفرم نمایشی در حال حاضر تهیه کننده سریال های معروفی شده است که همه برای دیدن آنها لحظه شماری می کنند.

اما نتفلیکس قصد دارد که مرزهای کاری خود را گسترش دهد و حتی وارد صنعت بازی شود. شاید که خبر عجیبی باشد ولی کاملا صحت دارد چون نتفلیکس آگهی جدیدی را منتشر کرده که خبر از ساخت یک عنوان AAA برای کنسولهای نسل جدید می دهد.

در این فهرست آمده است: ((ما به دنبال یک کارگردان بازی خلاق و بسیار ماهر هستیم که به ما کمک کند مسیر بازی و دیدگاه خلاقانه خودمان را در یک بازی رایانه شخصی AAA جدید ایجاد کنیم))

اگرچه جزئیات بیشتری در مورد این بازی ارائه نشده است، اما آگهی با گفتن اینکه (( تجربه در ساخت بازی FPS و/ یا بازی های تیراندازی سوم شخص ترجیح داده می شود)) به پایان می رسد.

مایک وردو، معاون بازی‌های نتفلیکس، ماه گذشته اعلام کرد که این شرکت در حال افتتاح یک استودیوی جدید در لس‌آنجلس است و تأیید کرد که این استودیو توسط تهیه ‌کننده اجرایی Overwatch، چاکو سانی رهبری خواهد شد. سانی در سپتامبر 2021 بلیزارد را به بهانه گرفتن مرخصی پست خود را ترک می ‌کند.

مایک وردو چنین ادامه می دهد: ما در حال راه‌اندازی استودیوی جدید و مستقل دیگری در جنوب کالیفرنیا هستیم، این بار همه چیز حول محور چاکو سانیمی چرخد، که بر تولید God of War Ascenion  برای سانتا مونیکا نظارت داشت و بر بخشی از بازی‌های دیگر آن‌ها نظارت داشت، و سپس تهیه‌ کننده اجرایی یک فرنچایز محبوب به نام Overwatch بود.

او آنقدر توانمند است که می توانست به هر شرکت بازیسازی دیگری برود، می توانست پیشنهادهای مالی بهتری داشته باشد، می توانست هر کاری انجام دهد ولی اینجا را انتخاب کرد. ما در حال ساختن تیمی پیرامون او هستیم تا بتوانیم عنوان های بزرگ دیگری را با او بسازیم.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024