جزئیات جدید از بازی Hollow Knight: Silksong منتشر شد

بازی Hollow Knight یک اثر بسیار هنری و در عین حال یک اکشن با کیفیت را در بین بازی های Side Scrolling ارائه می دهد. اکشن های نفس گیر هالو نایت شما را به یاد عنوانی مانند Devil My Cry می اندازد. بازی امتیاز بسیار خوب 92 را دریافت کرد و نظرات منتقدین هم کاملا مساعد بود. اما از نسخه جدید با عنوان Hollow Knight: Silksong چه خبر؟

این بازی در سال 2017 برای رایانه های شخصی منتشر شد و مدتی بعد نسخه نینتندو آن عرضه شد. استودیو Team Cherry از تمام کسانی که این عنوان را مورد حمایت قرار دادند تشکر و قدردانی کرد و تمام سعی خود را برای ارائه یک اثر با کیفیت انجام داد.

ادامه داستان

Silksong که در ابتدا در ماه فوریه 2019 به نمایش درآمد، دنباله بازی اکشن و ماجراجویی هالو نایت که توسط Team Cherry  توسعه یافته بود. یکی از برجستگی های بازی Hollow Knight به خاطر ویژگی های Metroid و Castlevania  گونه است که باعث شده بازی بسیار جلوه جذاب و هنری داشته باشد. اما برخلاف نسخه اصلی حالا بازیکنان کنترل شخصیت Hornet را به دست می گیرند.

به نظر می رسد که در این نسخه باید تحولات شگرفی در گیم پلی را شاهد باشیم، اینطور که در تریلرها دیدیم کاراکتر Hornet بسیار سریعتر از شخصیت اصلی حرکت می کند و حتی می تواند از لبه دیوارها بالا برود. دشمنان هم عملکرد پیچیده تری خواهند داشت.

هورنت شخصیتی است که از نظر جسمی توانایی بالاتری نسبت به نایت کوچک دارد که گیبسون گفت هورنت می تواند خیلی سریعتر حرکت کند و حتی بالاتر بپرد.

سخت و باز هم سخت

آری گیبسون و ویلیام پلن، کارگردانان بازی خیلی بیشتر از آنچه قبلاً درباره Silksong گفته اند حالا فاش کردند و در مورد برخی از عناصر طراحی جدید آن صحبت کردند. آن ها گفته اند که نگران نباشید، نسخه جدید به همان سختی بازی اول است و در واقع در به چالش کشیدن شما یکسان خواهد بود.

اگر اهل بازی های سخت و چالش بر انگیز هستید بازی Hollow Knight Silksong بسیار مناسب است و می تواند یک خاطره خوب باشد.

بازی Hollow Knight: Silksong در حال حاضر برای PC و Switch در دست ساخت است.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024