کانسپت آرت جدید Dragon Age 4 و شکوه هنر در این بازی

استودیو Bioware را می توانیم اهرم حرکت سبک نقش آفرینی نامید. عنوان هایی که این شرکت تولید کرده تحولاتی بسیار عمیق را در سبک Role Playing ایجاد کرده است. مدت زمانی است که پروژه Dragon Age 4 را آغاز کرده و هر چند وقت یکبار اطلاعات جدیدی را در مورد آن منتشر می کند. سری بازی دراگون ایج یکی از محبوب ترین عنوان های نقش آفرینی یک دهه اخیر بود که حالا با شماره چهارم خود قرار است به دوران شکوه خود بازگردد.

دوران شکوه اژدها

Christian Dailey، مدیر اجرایی بازی Dragon Age 4  یک کانسپت آرت جدید از این عنوان نقش آفرینی را به اشتراک گذاشته است. این کانسپت آرت جدید از لحاظ هنری بسیار چشم نواز و غنی کار شده است. آخرین باری که BioWare یک کانسپت آرت از عنوان دراگون ایج 4 را نمایش داده بود، به ماه ها قبل باز میگشت. تصویر گذشته یک کماندار با کمان جادویی بود، اما این بار این یک جادوگر طرف هستیم که ظاهر بسیار عجیبی هم دارد.

یک تصویر هنری

مدیر خلاق استودیو بیووار متیو گلدمن این تصویر را با جمله های، ملاقات من در مینراث! دوباره منتشر کرد. رنگ بندی های این تصویر بسیار وهم آلود و پر راز است، استفاده از رنگ آبی و قرمز در کنار هم معمولا برای نشان دادن دنیای خیر و شر است. نور قرمزی که بر پیکره جادوگر تابیده است، هویت او را تا حدودی پلید نشان می دهد، در حالیکه پس زمینه با رنگ آبی طراحی شده است.

به نظر می رسد که استایل هنری بازی دستخوش تغییرات زیادی شده است، البته بیووار هنوز صحبتی در این مورد انجام نداده است.

مدیر مالی EA بلیک یورگنسن، انتشار بازی Dragon Age 4 را برای سال 2022 محتمل شد. همچنین گفته می شود که این عنوان یک تجربه صرفا تک نفره خواهد بود و هیچ گونه ویژگی سرویس آنلاین نخواهد داشت.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024