گیم پلی جدیدی از بازی GRID محصول شرکت کدمسترز

اخیراً گیم پلی جدیدی از بازی GRID منتشر شده است که محیط آشنای نسخه های قبل را تداعی می کند اما این بار با جزئیات بیشتر و گرافیک جذاب تر. این بازی را باید یکی از برترین عناوین مسابقه ای و البته یکی از سخت ترین بازی های اتومبیل رانی دانست.

نسخه جدید بازی اتومبیل‌رانی GRID اثر استودیو Codemasters یکی از برترین عناوین شبیه ساز رانندگی است که از بدو ورود همگان را با شگفتی روبرو کرد. حال جدیدترین نسخه این عنوان محبوب قرار است با کمی تاخیر وارد بازار شود.

چندی قبل هم مطلبی منتشر کردیم که در آن، آقای Chris Groves از Codemasters تایید کرد که بازی GRID با یک ماه تاخیر عرضه می‌شود. در ابتدا قرار بود که این بازی در ۲۲ شهریور منتشر شود، اما اکنون تا ۱۹ مهر تاخیر خورده است که خوشبختانه مدت این تاخیر زیاد نمی‌باشد. آقای Groves علت اصلی این تاخیر را، فرصت بیشتر برای نمایش و تبلیغات بازی عنوان کرد.

بازی GRID قرار است که برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، گوگل استادیا و رایانه‌های شخصی منتشر شود، همچنان کسانی که نسخه Ultimate Edtion را پیش‌خرید کنند، سه روز زودتر به بازی دسترسی می‌یابند. آقای Groves ادامه داد که تا چند روز آینده اظلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهد شد.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد