نوکیا 8.2 5G پیش از رونمایی رسمی در تریلر فیلم جدید جیمز باند دیده شد

بعد از خریداری سهام نوکیا توسط HMD گلوبال، بار دیگر این برند معروف و قدیمی عملکرد تقریبا خوبی را از خود به نمایش گذاشت. در این بخش مخصوصا گوشی های هوشمند میان رده نوکیا توانستند توجه بسیاری از کاربران، حتی کاربران ایرانی را نیز به خود جلب کنند. نوکیا 8.2 5G گوشی جدید این شرکت می باشد که حال پیش از رونمایی رسمی در تریلر مننشر شده از فیلم سینمای جدید جیمز باند مشاهده شده است.

هنوز مشخص نشده است که چه طراحی دقیقی برای صفحه نمایش و یا چیدمان دوربین در قسمت پشتی در نظر گرفته شده. اما با توجه به آنچه در تصاویر منتشر شده از این تریلر شاهد بودیم، طراحی همانند نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 برای این گوشی هوشمند جدید نوکیا در نظر گرفته شده است.

پیش بینی می شود که حداقل از سه یا چهار سنسور برای دوربین نوکیا 8.2 5G استفاده شود. هرچند شایعاتی از مجهز شدن این اسمارت فون به تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ نیز شنیده می شود.

مشخصات  دقیقی از سنسور های دوربین در نظر گرفته شده تا به امروز منتشر نشده اما به احتمال خیلی زیاد سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی عریض، یکی از سنسور های دوربین نوکیا 8.2 5G را تشکیل می دهد.

در بخش پردازنده نیز گوشی جدید نوکیا به جدیدترین و قدرتمند ترین پردازنده میان رده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 765G مجهز خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود