مشخصات گوشی های میان رده جدید سری M سامسونگ مشخص شد

بدون شک گوشی های هوشمند میان رده سری M و سری A قدرتمند ترین گوشی های هوشمند میان رده این شرکت می باشند. این در حالی می باشد که این دو سری از گوشی های میان رده سامسونگ، توانستند آمار فروش بسیار خوبی را نیز به خود اختصاص دهند. مخصوصا سری A این گوشی های هوشمند که با استقبال خوبی از سوی کاربران ایرانی همراه شد.

حال بعد از معرفی گوشی های میان رده این سری، سامسونگ قصد دارد نسل جدید از گوشی های میان رده سری M خود را روانه بازار کند.

با توجه به شایعات منتشر شده، در حال حاضر  از مشخصات اصلی در نظر گرفته شده برای سه گوشی هوشمند این سری مطلع شده ایم.

گلکسی M21

گلکسی M21 یک از این گوشی های هوشمند می باشد که قرار است به پردازنده میان رده اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس 9609 مجهز شود و از طرفی سنسور های دوربین دوگانه ای نیز برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. سنسور 24 مگاپیکسلی اصلی در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی عمقی، سنسور های دوربین اصلی دوگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

گلکسی M31

گلکسی M31 اما قدرتمند تر ظاهر خواهد شد. اسنپدراگون 665 با رم 6 گیگابایتی از مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد. اما این گوشی میان رده به نسبت M21 از یک سنسور بیشتر برای دوربین های اصلی خود بهره خواهد برد.

سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی و سنسور 12 مگاپیکسلی (به احتمال زیاد فوق عریض) به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی عمقی، سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

گلکسی M41

در حالی که بسیاری از با رونمایی سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ بسیاری از شرکت ها خواهان استفاده از چنین سنسوری برای دوربین های اصلی گوشی های هوشمند خود بوده اند، گویا خود سامسونگ قصد دارد از این سنسور برای گوشی های میان رده جدید سری M خود بهره ببرد.

گلکسی M41 به رم 6 گیگابایتی و پردازنده اگزینوس 9630 مجهز خواهد شد. گویا این گوشی میان رده اولین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود که به سنسور 64 مگاپیکسلی قدرتمند سامسونگ مجهز خواهد شد. در کنار این سنسور قدرتمند سنسور 12 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی چهار گانه این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده اند.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود