ماد جدید cyberpunk 2077 و مدل موهای جدید

دیگر این روزها مانند گذشته برای CD Projekt Red همه چیز رویایی نیست و باید به خیلی ها بابت انتشار یک اثر ناقص جواب پس بدهد. وقتی صحبت از cyberpunk 2077 می شود همه گیمرها به یاد مشکلات فراوان آن می افتند. اما اگر مشکلات زیاد آن را برای لحظه ای کنار بگذاریم می توانیم زیبایی های آن را هم کشف کنیم.

یک بازی پر اشکال با کلی ماد

بازی Cyberpunk 2077 بر خلاف تبلیغات گسترده خود، نتوانست به موفقیت دست پیدا کند. بازی سایبرپانک نه تنها بازار جهانی را از لحاظ تجاری از دست داد، بلکه اعتبار خود را به خطر انداخت.

حقیقت این است که سایبرپانک 2077 می توانست اثر شایسته ای باشد، در صورتی که توسعه دهنده آن بازی را به تاخیر دیگری می انداخت و واضحا می پذیرفت که، اثر حال حاضر به هیچ عنوان آماده بازی کردن نیست.

از زمان انتشار تا به حال مادهای زیادی برای این بازی ساخته شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

تعداد زیادی حالت های مختلف برای نسخه رایانه Cyberpunk 2077 در دسترس است، از جمله حالت های بهینه سازی عملکرد NPC ها، حالت های دوربین، حالت های رانندگی، تغییرات نور و موارد دیگر. حالا ماد جدیدی برای سایبرپانک ساخته شده که مجموعا 3 حالت مو جدید را به بخش شخصی سازی کاراکتر اضافه می کند.

یک ماد جدید

اولین مدل مو جذاب این ماد، Claire Russel است. حالت بعدی Claire’s Ponytail  نام دارد که می تواند برای علاقه مندان خاص خود جالب باشد. Rogue 2023 هم در نوع خود زیبا کار شده است. در کل این ماد هم می تواند برای طرفداران سایبرپانک جالب باشد و تجربه کردن آن خالی از لطف نیست.

بازی سایبرپانک 2077 هم اکنون به صورت جهانی برای رایانه ها و کنسول ها در دسترس است. این بازی ماه گذشته و با تاخیرهای فراوان منتشر شد. گفته می شود که نسخه نسل بعدی مختص Xbox Series X | S  و PlayStation 5 نیمه دوم سال 2022 از راه خواهد رسید.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد