نمایش جدید Monster Hunter Rise / سلاح ها و امکانات

شرکت Capcom توانسته بازی Monster Hunter را دوباره به روزهای اوج خود نزدیک کند. بعد از عرضه Monster Hunter World که حسابی خوش درخشید حالا نوبت به نسخه Rise شده که مهمان کنسول نینتندو سوییچ شود. دو تریلر جدید Monster Hunter Rise با تمرکز بر دو نوع سلاح مختلف به صورت آنلاین منتشر شده است.

تریلرهای منتشر شده بر روی سلاح های Dual Blades و Bow تمرکز کرده و ویژگی ها و حملات ویژه آنها را برجسته می کند.

Dual Blades: این سلاح بسیار تنومند ، چابک و بی امان خواهد بود. Piercing Bind که هجومی از حرکات سرعتی و پشت سر هم است را ارائه می دهد. در استفاده از Dual Blades شما تبدیل به یک سلاح کشتار جمعی قدرتمند می شوید و حتی دلتان به حال هیولای بیچاره خواهد سوخت.

Bow: این سلاح خیلی سریع ، ظریف و دقیق عمل می کند. کمان به شما این امکان را می دهد که در حرکت های زیاد بتوانید موجی از شلیک را به سمت هیولا روانه کنید و او را زمین گیر کنید. هر چه تیر و کمان تا به حال دیده اید را فراموش کنید چون در مانستر هانتر قرار است با تیرکمان ویژه حسابی حال هیولاها را بگیرید.

تا چند ماه دیگر Monster Hunter Rise عرضه می شود، اما بازیکنان دیگر مجبور نیستند برای آزمایش بازی صبر کنند، چون نسخه ی نمایشی در ماه ژانویه منتشر می شود. در نسخه نمایشی که برای مدت زمان محدودی به صورت آنلاین در دسترس است، هیولاهای جدیدی مانند Somnacanth و Bishaten حضور خواهند داشت.

برای محافظت از دهکده Kamura نیاز به یک قهرمان است که از جنگل باتلاقی عبور کند و با هیولاهایی مانند Somnacanth و Bishaten مبارزه کند.

برای تبدیل شدن به یک شکارچی توانمند در سرزمین Kamura Village که پر از مراتع سر سبز است جست جو کنید و با هیولاهای ترسناک نبرد کنید.

شما در Monster Hunter Rise می توانید به صورت انفرادی و یا گروهی به شکار بروید و با امتیازهایی که بدست میاورید زره ها و سلاح های خود را ارتقا دهید.

Monster Hunter Rise در تاریخ 26 مارس 2021 در سراسر جهان اکران می شود و شما وارد دنیای شکار هیولاهای بی رحم می کند.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد