نوکیا 7.2 از طراحی مشابه با هواوی میت 30 پرو بهره خواهد برد

در حالی که باید در اواخر سال میلادی جاری منتظر رونمایی پرچمدران جدی سری میت سامسونگ باشیم. شایعات بسیاری را از این گوشی های هوشمند شنیده ایم. یکی از این شایعات، معماری در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی این پرچمدار می باشد. حال نوکیا 7.2 نیز قرار است از چنین معماری برای دوربین های اصلی خود بهره مند شود.

در تصاویر منتشر شده از قسمت پشتی این گوشی شاهد معماری دایره ای شکلی برای قرار گیری سنور های دوربین اصلی نوکیا 7.2 می باشد.

نوکیا این بار از سه سنسور برای دوربین های اصلی این محصول جدید خود بهره برده. این در حالی می باشد که میت 30 پرو حداقل به چهار سنسور برای دوربین های اصلی خود مجهز خواهد شد.

اطلاعات دقیقی از مشخصات این سنسور ها در دسترس نیست، تنها می دانیم که سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 نیز یکی از سنسور های سه گانه دوربین های اصلی این گوشی هوشمند می باشد. به احتمال زیاد سنسور فوق عریض سنسور دیگر در نظر گرفته شده می باشد. برای سنسور سوم نیز یا از سنسور تله فوتو استفاده خواهد شد یا سنسور عمقی.

صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن FHD پلاس که با توجه به قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی هوشند، به احتمال زیاد این صفحه نمایش از جنس IPS LCD می باشد.

پردازنده اسنپدراگون 710 به همراه باتری 3500 میلی آمپری از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود