نوکیا C3 ارازن قیمت ترین گوشی هوشمند نوکیا معرفی شد

بعد از اینکه سهام شرکت نوکیا توسط HMD گلوبال خریداری شد، این شرکت قدیمی جانی دوباره گرفت. نوکیا بعد از مدت زمان زیادی که در میان رقیبان خود حرفی برای گفتن نداشت، بعد از حضور HMD گلوبال بار دیگر محصولات جدید را در عرصه گوشی های هوشمند رونمایی کرد. این بار نیز شاهد رونمایی نوکیا C3 بودیم که قیمت بسیار ارزانی را با خود به همراه داشته.

در مجموع نوکیا متوجه شده که در حال حاضر توانایی رقابت با شرکت های قدرتمند دیگر این عرصه را همچون سامسونگ، هواوی و اپل ندارد. به همین دلیل تصمیم به رونمایی گوشی های هوشمند میان رده با قیمت هایی مقرون بصرفه زد تا بار دیگر کاربران را به سمت خود جلب کند.

باید گفت که این استراتژی تا میزان قابل توجهی جواب داد. حتی در بازار کشور خودمان نیز، گوشی های هوشمند میان رده این شرکت با توجه به بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمت هایی مقرون بصرفه، کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کردند.

مشخصات نوکیا C3

برخی از کاربران به دنبال گوشی های هوشمند هستند که قیمت بسیار ارزانی را با خود به همراه داشته باشند. در مجموع برای این دسته از کاربران چندان مشخصات فنی در نظر گرفته شده اهمیت ندارند و بیشتر مایل هستند تا یک اسمارتفون ارزان قیمت را در اختیار داشته باشند.

نوکیا C3 نیز یکی از همین گوشی های هوشمند می باشد که قرار است با قیمت پایه 100 دلار روانه بازار شود. با توجه به قیمت در نظر گرفته شده، نوکیا چندان زحمتی در بخش طراحی و مشخصات فنی این گوشی هوشمند به خود نداده است.

صفحه نمایش 5.99 اینیچی این گوشی هوشمند توانایی ارائه رزولوشن HD پلاس را خواهد داشت. برای طراحی صفحه نمایش نیز، طراحی قدیمی با همان حاشیه های کلاسیک در نظر گرفته شده است. در قسمت بالایی صفحه نمایش نیز شاهد قرار گیری سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می باشیم.

از نکته های جالب در قسمت پشتی نوکیا C3 حضور قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت می باشد. قابلیتی که شاید نباید از چنین گوشی هوشمند ارازن قیمتی توقع مجهز شدن به آن را داشت. در قسمت پشتی یک سنسور نیز برای دوربین در نظر گرفته شده شده. یک سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی، نوکیا C3 را همراهی می کند.

از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توان به باتری 3040 میلی آمپر ساعتی، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقاء با میکرو اس دی تا حداکثر میزان 128 گیگابایت، اشاره کرد. همانطور که در ابتدا اشاره کرذه ایم، نوکیا C3 با چنین مشخصات فنی، قرار است با قیمت پایه 100 دلار تا چند روز آینده پیش فروش خود را آغاز کند.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد