نوکیا سه گوشی هوشمند جدید خود را در نمایشگاه MWC 2020 معرفی می کند

تقریبا کمتر از یک ماه تا شروع نمایشگاه MWC 2020 زمان باقی مانده و برخی شرکت های برنامه های خود را برای این نمایشگاه معتبر مشخص کرده اند. نوکیا نیز گویا با توجه به شایعات و اخبار منتشر شده، قصد دارد تا از سه گوشی هوشمند جدید خود در این نمایشگاه پرده برداری کند.

نوکیا شروع به پخش دعوت نامه های خود برای نمایشگاه MWC 2020 کرده و قرار است رویداد رسمی خود را با معرفی سه گوشی هوشمند جدیدش شروع کند. با توجه به آنچه در اخبار منتشر شده شنیده ایم، این شرکت قصد دارد تا سه گوشی هوشمند میان رده را در نمایشگاه معرفی کند.

گران قیمت ترین و البته قدرتمند ترین گوشی جدید نوکیا یعنی نوکیا 8.2  قرار است به پردازنده اسنپدراگون 765 مجهز شود. از نکته های جالب این گوشی هوشمند با توجه به میان رده بودنش، قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنج می باشد.

از مشخصات سخت افزاری می توان به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. از دیگر اتفاقات نوین که برای اولین بار برای گوشی های هوشمند نوکیا قرار است رخ دهد، تکنولوژی دوربین سلفی نوکیا 8.1 می باشد که گویا به تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ مجهز خواهد شد. قیمت 500 یورویی در نظر گرفته شده نشان می دهد که این گوشی چندان به نسبت گوشی های میان رده دیگر اران قیمت بهحساب نمی آید.

نوکیا 5.2 نیز قرار است با صفحه نمایش 6.2 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 632 با قیمت 169 دلاری و نوکیا 1.3 نیز با بهره بردن از صفحه نمایش 6 اینچی از جنس IPS LCD با قیمت 79 دلار در این نمایشگاه بصورت رسمی معرفی شوند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود