نوبیا رد مجیک 5G به قدرتمند ترین شارژر سیمی دنیا مجهز می شود

یکی از مهمترین معیار های هر کاربر برای خرید یک گوشی هوشمند این است که زمان کمتری را برای شارژ گوشی خود تلف کند. پیش از این رنو ACE با بهره بردن از شارژر 65 واتی تا به امروز قدرتمند ترین شارژر دنیا را در اختیار دارد. اما در جدیدترین تصاویر و اخبار منتشر شده گویا نوبیا رد مجیک 5G قرار است به شارژری 80 واتی مجهز شود.

نوبیا بصورت دقیق اعلام نکرده که قصد استفاده از چنین شارژری را دارد اما در در آخرین تصاویر منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی ویبو تصویری از صفحه نمایش یک گوشی هوشمند را مشاهده کردیم که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار داده. این گوشی هوشمند با جریان 9.6 آمپر و ولتاژ 8.4 ولت شارژ می شود.

این باتری از نوع Li-ion خواهد بود و به پروتکل USB Delivery USB  پشتیبانی خواهد کرد. این پروتکل سبب کاهش مدت زمان شارژ کامل باتری خواهد شد. با توجه به مشخصات و اعداد می توان حدس زد که شاهد رونمایی یک شارژر 80 واتی خواهیم بود.

نوبیا رد مجیک 5G به احتمال خیلی زیاد به عنوان یک گوشی هوشمند گیمینگ روانه بازار خواهد شد. پیش بینی می شود که پردازنده قدرتمند استپدراگون 865 نیز این گوشی هوشمند را همراهی کند. از دیگر مشخصات جذاب که هر گیمری را به خود جلب می کند صفحه نمایش این گوشی می باشد.

Nubia Red Magic 5G قرار است به صفحه نمایشی با نرخ بروزرسانی 144 هرتز مجهز شود. این در حالی می باشد که تا به امروز قدرتمند ترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند توانایی ارائه نرخ بروزسانی 120 هرتز را داشته است.

منبع: rozetked

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد