مشخصات کامل شیائومی می 10i پیش از رونمایی رسمی

با توجه به اخبار منتشر شده، شیائومی می 10i قرار است به عنوان اولین گوشی هوشمند شیائومی در سال میلادی 2021 رونمایی شود. این در حالی می باشد که تا به امروز گوشی های هوشمند این سری در مدل های مختلف روانه بازار شد و در این میان شیائومی می 10 اولترا عملکرد چشمگیری از خود به نمایش گذاشت. حال به لطف شایعه پراکنان مشخصات کامل شیائومی می 10i منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات شیائومی می 10i

در نمای رو به رویی این گوشی هوشمند قرار است به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با رزولوشن 2400×1080 پیکسلی از نوع IPS LCD مجهز شود که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 450 نیت را نیز خواهد داشت. برای طراحی صفحه نمایش نیز شیائومی از ناچ اینفینیتی O استفاده کرده است. بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین خواهیم بود. یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM2 سامسونگ به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه شیائومی می 10i را تشکیل خواهند داد.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما این گوشی هوشمند به پردازنده میان رده اسنپدراگون 750G کوالکام مجهز می شود و بهره بردن از چنین پردازنده ای، پوشش شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را برای این گوشی هوشمند میان رده به ارمغان خواهد آورد.

رم های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند. این اسمارتفون میان رده قرار است به باتری 4820 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 33 واتی شارژ سریع مجهز شود.

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد