جعبه گشایی وان پلاس 7 تی / عملکردی بهتر از آنچه انتظار می رفت

وان پلاس هموراه گوشی های هوشمند قدرتمندی را روانه بازار کرده. ساخت و طراحی شیک و زیبای در نظر گرفته شده برای محصولات این شرکت، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. بعد از معرفی وان پلاس 7 پرو و وان پلاس 7، این بار نوبت به وان پلاس 7 تی رسیده. گوشی هوشمندی که در مقایسه با وان پلاس 7 پرو از برخی مشخصات قوی تر و برخی مشخصات ضعیف تری بهره برده، اما نکته جالب قیمت ارازن تر این گوشی هوشمند به نسبت وان پلاس 7 پرو می باشد.

وان پلاس برای اولین بار از طراحی دایره ای شکلی برای معماری دوربین های اصلی این گوشی هوشمند استفاده کرده. معماری دایره ای شکل جایگاه سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند می باشد که بصورت افقی در کنار یکدیگر قرار گفته اند.

وان پلاس 7 تی با عملکردی قابل قبول

یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی قدرتمند سونی IMX586 با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 و یک سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض 117 درجه ای 17 میلی متری به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال، سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

وان پلاس همانند وان پلاس 7، از صفحه نمایش با طراحی ناچ مشابه اما با ابعاد بزرگتری برای وان پلاس 7 تی بهره برده. در قسمت بریدگی ناچ واتردراپ در نظر گرفته شده نیز سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی را مشاهده می کنیم. اما این سنسور تنها برای ثبت تصاویر سلفی نیست.

با توجه به آنچه در مراسم رونمایی، از ویژگی های این گوشی هوشمند گفته شد، سنسور دوربین سلفی این گوشی به قابلیت امنیتی تشخیص چهره نیز مجهز شده. در ابتدای امر با توجه به قرار نگرفتن سنسور تشخیص چهره سه بعدی، گمان می رفت که چندان نشود که به امنیتی این قابلیت اعتماد کرد. اما کمی صبر کنید.

با توجه به آنچه در این ویدئو مشاهده می کنیم، این قابلیت در نظر گرفته شده عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می دهد و جال تر که حتی از نیم رخ نیز می تواند چهره شما را تشخیص بدهد.

شما را به دیدن این ویئو دعوت م کنیم تا یشتر و بهتر با مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند آشنا شوید.

پست های مرتبط

شایعه : سامسونگ ساخت مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6 را لغو کرد

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت