وان پلاس 8 نیامده رکورد شکنی کرد / بهترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند

در حالی که گوشی های هوشمند خانواده وان پلاس 8 بصورت رسمی معرفی نشده اند در اخباری جالب که به تازگی منتشر شده، مطلع شده ایم که گوشی های هوشمند این خانواده توانسته اند با کسب امتیاز A+ از دیسپلی میت لقب بهترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهند.

در خبر منتشر شده مشخص شد که وان پلاس 8 توانسته است تا سوای کسب امتیاز A+ از دیسپلی میت، 10 رکورد را در میان صفحه نمایش گوشی های هوشمند جا به جا کند. این در حالی می باشد که مدل پرو این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی قدرتمند تر مجهز خواهد شد.

وان پلاس 8 به همراه 8 پرو قرار است از صفحه نمایشی یا ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شوند. مدل استاندارد توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز را خواهد داشت و صفحه نمایش 8 پرو نرخ بروزرسانی 120 هرتز را با خود به همراه خواهد داشت.

همین امر سبب شد که با توجه به اخبار منتشر شده مطلع شویم، 8 پرو توانسته است 13 رکورد را در میان صفحات گوشی های هوشمند از دید دیسپلی میت جا به جا کند. از دیگر مشخصات فنی قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند می توان به سنسور های دوربین و نیز پردازنده اسنپدراگون 865 اشاره کرد. لازم به ذکر است که وان پلاس هنوز هیچ خبری را در رابطه با رکورد شکنی صفحات نمایش این گوشی های هوشمند منتشر نکرده و قرار است در مراسم رونمایی رسمی از این اتفاق پرده برداری کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !