وان پلاس تلویزیون حیرت انگیز و جذاب OnePlus TV را معرفی و وارد بازار کرد

شرکت چینی “وان پلاس” در طی مراسم اختصاصی خود در کشور هند، پرده از نخستین تلویزیون هوشمند خود برداشته و نام خود را به عنوان آخرین کمپانی چینی سازنده گوشی های موبایل که وارد حوزه تولید تلویزیون می شوند، به ثبت رساند. تلویزیون OnePlus TV اولین محصول این شرکت است که به شکل رسمی معرفی شده است.

این تلویزیون به شکل جالب توجهی از پنل QLED بهره برده و این به معنی آن است که احتمالا پای سامسونگ در تامین نمایشگر اصلی در میان است. سامسونگ بزرگترین بانی و تامین کننده پنل های QLED در جهان است. بعید به نظر می رسید که چینی ها قادر به تولید پنل های مورد استفاده خود باشند؛ آن هم به طوری که از نظر کیفی با مدل های کره و ژاپنی برابری کند.

تلویزیون OnePlus TV در سایز 55 اینچ معرفی شده و با رزولوشن 4K، می تواند تا 120 درصد از گستره رنگ NTSC را نمایش دهد. این مقدار برای یک تلویزیون جدید بسیار مناسب است. از جمله دیگر ویژگی های این تلویزیون، پشتیبانی از HDR10+ و استاندارد Dolby Vision است. به گفته وان پلاس، حاشیه نمایشگر به بدنه در این تلویزیون به 95.7 درصد رسیده است که رقم بسیار حیرت انگیزی است.

تلویزیون OnePlus TV از یک Soundbar با 8 اسپیکر بهره برده و با پشتیبانی از Dolby Atmos، می تواند حداکثر صدای 50 وات را ارائه دهد. یکی از نکات جالب توجه این تلویزیون، متحرک بودن ساند بار است. در وضعیت خاموش ساندبار جمع شده و در هنگام روشن شدن، مجدداً به جای خود بازمی گردد. به گفته وان پلاس، قابلیت تحرک این ساند بار تا 100 هزار بار مورد آزمایش قرار گرفته و تضمین می شود که طول عمر بالایی خواهد داشت.

همچنین خارج شدن از وضعیت آماده به کار و روشن شدن ساند بار هم 7.2 ثانیه طول خواهد کشید. یکی از نکات جالب توجه در مورد این تلویزیون که در تلویزیون هوآوی هم شاهد آن بودیم، امکان شارژ ریموت کنترل با درگاه USB-C است. این تلویزیون از سیستم عامل Android TV بهره برده و از امروز ( 6 مهر) در دو مدل و با قیمت های 987 و 1411 دلار به فروش می رسند.

پست های مرتبط

چطور در تلویزیون‌های باریک و هوشمند سامسونگ صدایی فراگیر و سه‌بعدی تولید می‌شود

تصاویری خیره‌کننده در تلویزیون‌های Neo QLED 8K سامسونگ

معرفی سرویس Gaming Hub تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند سامسونگ