تصاویر اوپو A1s منتشر شد / شایعات خبر از رونمایی گوشی میان رده می دهند

تصاویر اوپو A1s که به تازگی توسط برخی شایعه پراکنان منتشر شده، خبر از رونمایی گوشی هوشمند میان رده دیگری از این شرکت را می دهند. باید گفت از اواخر سال 2018 میلادی و شروع سال میلادی جدید، اوپو یکی از پرکارترین شرکت های عرصه گوشی های هوشمند بوده است.

تصاویر اوپو A1s با ناچ واتر دراپ

خوب بعد از طراحی های مشابه که با رونمایی اوپو رنو 10 ایکس زوم در گوشی های هوشمند بعدی این شرکت نیز مورد استفاده قرار گرفت. این بار این اوپو A1s از طراحی متفاوتی بهره برد. با وجود طراحی متفاوت در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده باز هم چندان نمی توان امتیاز خوبی برای طراحی پشتی و معماری در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی آن داد.

در قسمت پشتی شاهد استفاده از دوربین های اصلی دوگانه ای می باشیم که معماری افقی برای آن ها در نظر گرفته شده و در کنار این دوربین های اصلی فلش ال ای دی را مشاهده می کنیم.

نکته جالب عدم وجود سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی می باشد. با توجه به اینکه پیش بینی می شود این گوشی هوشمند از سری محصولات میان رده اوپو باشد، احتمال استفاده از این قابلیت در صفحه نمایش کمی بعی به نظر می رسد و پیش بینی می کنیم که از سنسور حسگر اثر انگشت در دکمه پاور مورد استفاده قرار گیرد.

برای صفحه نمایش نیز یک بار دیگر شاهد استفاده از ناچ پر طرفدار واتر دراپ می باشیم که این روز های برای بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدارانی چون هواوی پی 30 پرو نیز مورد استفاده قرار گرفته است. از دسگز مشخصات در نظر گرفته شده که در تصاویر مشاهده می کنیم، جک 3.5 میلی متری می باشد که یکی از اتفاقات خوب برای این گوشی هوشمند میان رده می باشد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد