ویدئو Hands_ON اوپو Ace 2 مجهز به قدرتمند ترین شارژر جهان

دیروز اوپو Ace 2 به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت بصورت رسمی معرفی شد. از جمله قابلیت های قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می توان به پردازنده و نیز شارژر آن اشاره کرد. البته در کنار معرفی این پرچمدار شاهد رونمایی قدرتمند ترین شارژر وایرلس جهان نیز بوده ایم. قبل از تماشای ویدئو HANDS_ON نگاهی به مشخصات در نظر گرفته شده برای این پرچمدار خواهیم داشت.

مشخصات اوپو Ace 2

طراحی و صفحه نمایش

برای اولین بار در میان گوشی های هوشمند این شرکت، اوپو از ناچ واتردراپ برای صفحه نمایش اوپو Ace2 بهره بردن. بریدگی دایره ای شکلی که در قسمت بالایی گوشه چپ صفحه نمایش برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. صفحه نمایشی 6.5 اینچی با پنل اولد که توانایی ارائه رزولوشن FHD پلاس و نرخ بروزسانی 90 هرتز را نیز خواهد داشت.

استفاده از چنین پنلی سبب شده تا شاهد قرار گیری قابلیت امنیتی بسیار کاربردی سنسور حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش این گوشی هوشمند باشیم. در قسمت پشتی اما در بخش مرکزی، بریدگی دایره ای شکلی را شاهد هستیم که چهار سنسور دوربین را با چیدمانی مربعی شکل در خود جای داده است.

دوربین

می توان گفت که سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای چنین گوشی پرچمداری از آنچه توقع داشته ایم ضعیف تر می باشند. برای مثال حذف شدن سنسور تله فوتو چندان اتفاق و تصمیم جالبی به نظر نمی رسید. در بریدگی ناچ زیبای دایره ای شکل اینفینیتی O صفحه نمایش شاهد قرار گیری سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می باشیم.

در قسمت پشتی اما چهار سنسور در نظر گرفته شده که سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر، سنسور های دوربین چهارگانه اوپو Ace2 را تشکیل می دهند.

پردازنده و باتری

بار دیگر نیز شاهد حضور پردازنده اسنپدراگون 865 برای این پرچمدار همانند بسیاری دیگر از پرچمدار ها می باشیم. از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توان به رم های 8 و 12 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی اشاره کرد.

باتری 4000 میلی آمپر ساعتی این پرچمدار اما شارژ های جالبی را با خود به همراه دارد. همانند شارژر اوپو فایند ایکس 2 پرو، این گوشی هوشمند نیز به شارژر 65 واتی شارژ سریع مجهز شده. اما برای اولین بار شاهد حضور شارژر وایرلس 40 واتی شارژ سریع بودیم که قارد خواهد بود باتری اوپو Ace2 را در مدت زمان 56 دقیقه به شارژ کامل برساند. البته این پرچمدار قابلیت شارژ معکوس با توان 10 واتی را نیز خواهد داشت.

این قدرتمند ترین شارژر وایرلس جهان می باشد که باید به عنوان یک لوازم جانبی با قیمت 35 دلار خریداری شود. اوپو رنو Ace2 نیز قرار است برای مدل 8/128GB با قیمت 565 دلار، مدل 8/256GB با قیمت 625 دلار و برای مدل 12/256GB با قیمت 650 دلار روانه بازار شود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود