انتشار مشخصات کلی اوپو F15

با شروع سال میلادی جدید بدون شک شاهد رونمایی گوشی های هوشمند جدید شرکت های مختلف این عرصه خواهیم بود. اوپو در سالی که گذشت عملکرد بسیار ویژه ای را از خود به نمایش گذاشت و این بار نیز اوپو F15 قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت در سال 2020 رونمایی شود. اما نکته جالب انتشار مشخصات کلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات اوپو F15

با توجه به منتشر شدن بنر تبلیغاتی این گوشی هوشمند، اوپو F15 قرار است به سنسور های دوربین اصلی چهارگانه ای مجهز شود. با توجه به اخبار و شایعات منتشر شده بدون شک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یکی از سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل خواهد داد.

در مورد صفحه نمایش نیز گویا قرار است از صفحه نمایشی 6.4 اینچی از جنس آمولد با توانایی ارائه رزولوشن FHD پلاس استفاده خواهد شد. در تصویر همانگونه که مشاهده می کنیم، محلی در قسمت پشتی این گوشی هوشمند برای قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در نظر گرفته نشده.

با توجه به جنس صفحه نمایش اوپو F15، به احتمال خیلی زیاد شاهد قرار گیری قابلیت پرکاربرد سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی هوشمند خواهیم بود.

شایعات از شباهت بالای این گوشی هوشمند با اوپو A91 خبر می دهند. اوپو A91 یک ماه پیش بصورت رسمی در چین رونمایی شد. در صورت تحقق این اتفاق به احتمال زیاد در کنار سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی شاهد در نظر گرفته شدن سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق نیز خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آیا تبلت‌های M4 iPad Pro اپل که نزدیک به 5 میلی‌متر ضخامت دارند تحت فشار معمولی خم می‌شوند ؟

شایعه : سامسونگ ساخت مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6 را لغو کرد

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟