تصاویر جدید به همراه مشخصات فنی اوپو K5

اوپو K5 قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بصورت رسمی رونمایی شود. این در حالی می باشد که پیش از این، اپو توانست تاییدیه فروش این گوشی هوشمند را در بازار چپین از TENNA دریافت کند و به همین بهانه مشخصات فنی اصلی اپو K5 نیز منتشر شد.

حال با توجه به اخبار رسمی، برخی تصاویر از این گوشی هوشمند منتشر شده که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار می دهد. از جمله قابلیت های قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه آن می باشد. در کنار این اتفاق به احتمال زیاد شاهد استفاده از سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی هوشمند میان رده خواهیم بود.

مشخصات اوپو K5

صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی پیش از مشخص نبود که از چه طراحی بهره خواهد برد. البته اخبار و شایعات بیشتر خبر از مجهز شدن این محصول میان رده به تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ را می دادند. اما در تصاویر جدید منتشر شده همانطور که مشاهده می کنید، از ناچ زیبای واتردراپ برای صفحه نمایش استفاده شده است.

اما قطعا قدرتمند ترین مشخصه فنی این گوشی سنسور های دوربین اصلی و نیز سلفی آن می باشد. قرار گرفتن 4 سنسور برای دوربین اصلی برای یک گوشی میان رده اتفاق بسیار خوبی می باشد.

سنسور اصلی و قدرتمند 64 مگاپیکسلی سامسونگ به همراه سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و نیز سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای تصویر برداری از فاصله نزدیک و یک سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه اوپو K5 را تشکیل می دهند.

اما اپو برای دوربین سلفی این گوشی نیز چیزی کم نگذاشته و سنسور 32 مگاپیکسلی را برای این منظور در نظر گرفته است. باتری 3920 میلی آمپری به همراه شارژر 30 واتی جدید این شرکت که از قابلیت شارژ سریع و نیز استاندارد VOOC پشتیبانی می کند، از دیگر مشخصات فنی این گوشی میان رده قدرتمند می باشد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد