اوپو K7x معرفی شد / میان رده ای با مشخصات قدرتمند و قیمت مقرون بصرفه

گوشی های میان رده اوپو تا به امروز توانسته اند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند و در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، قیمت مقرون بصرفه ای را نیز با خود به همراه داشتند. این بار اوپو K7x به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت معرفی شده. این اسمارتفون طراحی جالب و پرچمدار گونه ای را با خود به همراه دارد.

مشخصات اوپو K7x

همانطور که اشاره کردیم در نگاه اول طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند همانند یک پرچمدار به نظر می رسد. اوپو K7x به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولوشن 180×2400 پیکسلی از نوع IPS LCD مجهز شده. این صفحه نمایش توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز را نیز خواهد داشت و بهره بردن از طراحی ناچ اینفینیتی O نیز سبب شده تا شاهد نسبت تصویر بالای 20 به 9 برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند باشیم.

بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است. این سنسور توانایی ضبط ویدئو با حداکثر کیفیت 1080 پیکسلی و نرخ 30 فریم در ثانیه را نیز خواهد داشت. در قسمت پشتی نیز یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین چهارگانه اوپو K7x را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده نیز این گوشی میان رده به پردازنده دیمنسیتی 720 با معماری 7 نانومتی مجهز شده. بهره بردن از چنین پردازنده ای سبب شده تا این گوشی هوشمند میان رده توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز داشته باشد.

رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. این گوشی میان رده به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 30 واتی شارژ سریع مجهز شده. این شارژر می تواند در مدت زمان 65 دقیقه ای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را به شارژ 100 درصدی برساند. اوپو K7x قرار است با قیمت 210 دلار روانه بازار شود.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد