مشخصات اصلی اوپو رنو ACE اولین گوشی هوشمند با شارژر 65 واتی

چندی پیش مطلع شد بودیم که اوپو می خواهد برای اولین بار شارژر قدرتمند 65 واتی را برای یکی از گوشی های هوشمند خود در نظر بگیرد. در ابتدا پیش بینی می شد که اوپو رنو 2 قرار است به چنین شارژر قدرتمندی مجهز شود، حال اما با توجه به اخبار رسمی منتشر شده، مطلع شده ایم که گوشی اوپو رنو ACE برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند قرار است به شارژر 65 واتی مجهز شود.

بعد از این اخبار زسمی، حال به لطف شایعه پراکنان مشخصات اصلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر شده. گویا اوپو رنو ACE قرار است یکی دیگر از پرچمداران جدید این سری ار گوشی های هوشمند اپو باشد.

اوپو رنو ACE پرچمدار جدید تا دندان مسلح

به لطف شایعات منتشر شده، مطلع شده ایم که اپو رنو ACE به صفحه نمایشی 6.5 اینچی 90 هرتزی از جنس آمولد مجهز خواهد شد. بهره بردن از چنین صفحه نمایش نوید در نظر گرفته شدن قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی هوشمند را می دهد.

قدرتمند ترین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 855 پلاس که با هدف استفاده برای گوشی های هوشمند گیمینگ معرفی شد، این پرچمدار جدید اوپو را همراهی خواهد کرد.

اوپو رنو 2 با توجه به اخبار منتشر شده به دوربین های اصلی چهارگانه ای مجهز خواهد شد و حال رنو ACE نیز قرار است از همین تعداد سنسور دوربین اصلی بهره مند شود.

برای دوربین های اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند، یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و نیز یک سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق در نظر گرفته شده است.

گویا قرار است باتری 4000 میلی آمپری برای این گوشی در نظر گرفته شود، اما مسئله مهم تر شارژر قدرتمند 65 واتی این گوشی می باشد. این شارژر سوای اینکه در صورت رونمایی، قدرتمند ترین شارژر جهان خواهد بود، از استاندارد VOOC نیز پشتیبانی خواهد کرد که نوید کوتاه ترین مدت زمان ممکن برای شارژ کامل باتری این گوشی هوشمند را می دهد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد