اوپو رنو 3 موفق به کسب تاییدیه TENNA شد / انتشار مشخصات فنی اصلی

سری رنو گوشی های هوشمند اوپو بعد از معرفی توانستند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند. یکی از قدرتمند ترین گوشی های هوشمند این سری، اوپو رنو 10 ایکس زوم بود که توانست عملکرد خوبی را مخصوصا در زمینه سنسور های دوربین اصلی از خود به نمایش بگذارد. حال بزودی شاهد رونمایی اوپو رنو 3 خواهیم بود که با دریافت تاییدیه TENNA برخی مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند نیز مشخص شده است.

همواره مشخصات فنی گوشی های هوشمند چینی به مدد TENNA پیش از رونمایی رسمی منتشر می شود. این بار نیز اوپو رنو 3 این تاییدیه را برای فروش در بازار چین دریافت کرده و در این خلال شاهد منتشر شدن مشخصات فنی این گوشی هوشمند نیز بوده ایم.

صفحه نمایش 6.4 اینچی آمولد این گوشی هوشمند با رزولوشن FHD پلاس قابلیت پشتیبانی از سنسور حسگر اثر انگشت را خواهد داشت. ناچ واتردراپ مانند نیز برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده که به نسبت ناچ های واتردراپ های دیگر به نسبت کوچکتر به نظر می رسد.

در ناچ واتردراپ صفحه نمایش نیز، سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده. برای سنسور های دوربین اصلی نیز شاهد قرار گیری یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی می باشیم.

از مشخصات سخت افزاری اوپو رنو 3 می توان به پردازنده میان رده اسنپدراگون 730G و رم 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. با توجه به کسب تاییدیه TENNA باید بزودی شاهد رونمایی این گوشی هوشمند باشیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود