اوپو رنو 5 5G ادامه دهنده مسیر موفقیت / میان رده اما قدرتمند

اوپو تا به امروز توانسته است در عرصه گوشی های هوشمند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. شرکتی که شاید قدمت شرکت هایی چون سامسونگ، هواوی و اپل را نداشته باشد اما توانسته است در میان این شرکت های قدرتمند خودی نشان دهد و حتی با معرفی برخی از گوشی های هوشمند خود عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد. حال قرار است اوپو رنو 5 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت معرفی شود.

مشخصات اوپو رنو 5 5G

اوپو از تقریبا از دو سال پیش خط تولید جدید رنو را راه اندازی کرد و توانست گوشی های هوشمند میان رده خوبی را روانه بازار کند. رنو 4 و رنو 4 پرو آخرین گوشی های هوشمند این شرکت بودند که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و طراحی پرچمدار گونه خود، قیمت مقرون بصرفه ای را نیز به همراه داشته باشند.

اوپو رنو 5 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت چینی نیز قرار است این روند موفقیت آمیز را ادامه دهد. با توجه به مشخصات منتشر شده از این گوشی میان رده در TENNA، می دانیم که رنو 5 5G قرار است به صفحه نمایشی 6.43 اینچی از نوع اولد مجهز شود. هنوز نمی توانیم در مورد طراحی در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش نظری بدهیم زیرا تصویر منتشر شده از نمای جلویی چندان واضح نیست اما پیش بینی می شود همانند نسل قبلی از ناچ اینفینیتی O در این بخش استفاده شود.

در بخش پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین در بریدگی مستطیلی شکلی می باشیم. یک سنسور اصلی 64 مگپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه اوپو رنو 5 5G را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز به احتمال زیاد شاهد در نظر گرفته شدن باتری 4300 میلی آمپر ساعتی و شارژر قدیتمند 65 واتی مجهز به شارژ سریع خواهیم بود. برای پردازنده این گوشی میان رده هنوز خبری منتشر نشده اما با توجه به آنچه در نام گذاری این اسمارتفون می بینیم، قادر به پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G نیز خواهد بود و به احتمال زیاد یکی از پردازنده های میان رده شرکت کوالکام، اوپو رنو 5 5G را همراهی خواهد کرد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد