اوپو Reno5 K 5G معرفی شد / میان رده ای در کالبد پرچمدار

اوپو Reno5 K 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند و مناسب و همچنین طراحی پرچمدار گونه، بصورت رسمی معرفی شد. پیش از این نیز اوپو در زمینه گوشی های هوشمند میان رده توانسته بود عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده که در برخی از موارد چیزی کم از یک پرچمدار ندارد.

مشخصات اوپو Reno5 K 5G

همانطور که اشاره کردیم، این گوشی میان رده به طراحی پرچمدار گونه و بسیار جذابی مجهز شده. در نمای رو به رویی Reno5 K 5G به صفحه نمایشی 6.43 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع سوپر امولد مجهز شده. این صفحه نمایش همانند پرچمداران توانایی ارئه نرخ بروزرسانی 90 هرتز را دارد.

برای طراحی صفحه نمایش هم شاهد حضور ناچ جذاب اینفینیتی O می باشیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش سنسور دوربین دوربین سلفی قدرتمند 32 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در نمای پشتی همانطور که در تصاویر می بینید، این گوشی هوشمند به چهار سنسور دوربین مجهز شده که در بریدگی مستطیلی شکلی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یک سنسور اصلی و قدرتمند 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه Reno5 K 5G را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده اما این گوشی هوشمند به یکی از بهترین پردازنده های میان رده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 750G مجهز شده است. بهره بردن از چنین پردازنده ای سبب شده تا این اسمارتفون میان رده توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی پر سرعت نسل پنجم یا همان 5G را داشته باشد. باتری 4300 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر قدرتمند 65 واتی مجهز به شارژ سریع از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد