طراحی نهایی اوپو رنو 5 و رنو 5 پرو مشخص شد / به همراه مشخصات فنی

اوپو رنو 5 به همراه مدل پرو و مدل پرو پلاس قرار است به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند این شرکت معرفی شوند. این در حالی می باشد که تا به امروز شایعات بسیاری از مشخصات فنی و طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند منتشر شده. امروز اما بصورت رسمی شاهد انتشار تصاویری از طراحی نهایی در نظر گرفته شده بودیم.

طراحی قسمت پشتی در نظر گرفته شده برای هر دو گوشی هوشمند مشابه یکدیگر می باشند. چهار سنسور دوربین که در بریدگی مستطیلی شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. به احتمال زیاد اوپو رنو 5 پرو در این بخش مشخصات قدرتمند تری را به نسبت مدل استاندارد به خود اختصاص خواهد داد.

اما تفاوت اصلی در نظر گرفته شده با توجه به آنچه در تصاویر مشاهده می کنیم، صفحه نمایش های این دو گوشی هوشمند می باشند. رنو 5 به صفحه نمایشی کاملا تخت مجهز شده، در حالی که صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای اوپو رنو 5 پرو در قسمت های گناری خمیدگی هایی را با خود به همراه دارد..

به لطف شایعه پراکنان برخی از مشخصات سنسور های دوربین مدل پرو منتشر شده. یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. با توجه به سنسور های دوربین در نظر گرفته شده، نمی توان چندان با قدرت این اسمارتفون را در رده پرچمداران قرار داد.


در بخش مشخصات سخت افزاری اما شاهد حضور پردازنده دیمنسیتی 1000 پلاس شرکت مدیاتک می باشیم که در حال حاضر قدرتمند ترین پردازنده این شرکت تایوانی می باشد.  باتری 4250 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژ 65 واتی مجهز به شارژ سریع این گوشی هوشمند را همراهی خواهند کرد که چنین شارژر قدرتمندی بی شک مدت زمان بسیار کوتاهی را برای شارژ کامل باتری نیاز دارد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد