اپو قصد رونمایی از سومین گوشی هوشمند سری رنو را دارد

اوپو رنو 10 ایکس زوم

نام اپو شاید پیش از این تنها به پشتوانه گوشی های هوشمند میان رده این شرکت شناخته می شد، اما این شرکت قدرتمند بعد از موفقیت های خوبی که در زمینه گوشی های هوشمند میان رده کسب کرد از خط تولید جدید رنو پرده برداری کرد و اولی پرچمدار خود را با نام رنو 10 ایکس زوم روانه بازار کرد. البته در کنار این پرچمدار شاهد رونمایی اوپو رنو به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده نیز بوده ایم.

حال با توجه اخبار جدید منتشر شده و گویا این شرکت قصد دارد تا سومین محصول این خط تولید جدید خود را رونمایی کند. هیچ اطلاعات دقیقی از این گوشی در حال حاضر منتشر نشده و نمی دانیم که شاهد رونمایی یک گوشی هوشمند میان رده خواهیم بود یا یک پرچمدار  دیگر.

اپو رنو 10 ایکس زوم

اما گویا با توجه به قیمت 500 تا 570 دلاری پیش بینی شده برای این گوشی هوشمند، شاهد یک پرچمدار دیگر خواهیم بود. پیش از این رنو 10 ایکس زوم در کنار طراحی زیبا که به لطف بهره بردن از دوربین سلفی پاپ آپ ناچ و حاشیه را از صفحه نمایش اولد بسیار با کیفیت خود حذف کرده بود، از سنسور های دوربین قدرتمندی نیز برای دوربین های اصلی خود بهره برد.

سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 برای عکاسی در حالت نور کم، سنسور  13 مگاپیکسلی تله فوتو پریسکوپ با گشودگی دریچه دیافراگم f/3.0 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 برای سنسور های اصلی دوربین در نظر گرفته شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !