سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی برای گوشی های هوشمند سال 2020

سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی با توجه به اخبار و شایعات منتشر شده گویا قرار است برای برخی از گوشی های هوشمند سال 2020 میلادی مورد استفاده قرار گیرد. این سنسور قدرتمند سوای اینکه قدرتمند ترین سنسور خواهد بود، قابلیت زوم 10 برابری اپتیکال را نیز خواهد داشت.

همانطور که گفته شده این سنسور قدرتمند قابلیت زوم 10 برابری را خواهد داشت، این در حالی می باشد که پیش از این شاهد حداکثر زوم 5 برابری اپتیکال در سنسور های دوربین هواوی پی 30 پرو بوده ایم.

در اخبار منتشر شده تصویری را مشاهده می کتیم که شبیه به سامسونگ گلکسی نوت 10 می باشد، اما این دلیل بر استفاده از این سنسور قدرتمند برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند نخواهد بود، اما دلیل انتشار این تصویر چه می باشد ؟

همانطور که می دانید، در حال حاضر قدرتمند ترین سنسور اصلی در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند، سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی می باشد، اما چندی پیش سامسونگ نیز از سنسور 64 مگاپیکسلی خو با نام ISOCELL Bright GW1 پرده برداری کرد.

بعد از آن مطلع شدیم که احتمال استفاده از این سنسور قدرتمند برای یکی از پرچمدارن آینده شیائومی وجود خواهد داشت. با توجه به تصویر منتشر شده که شاید کاملا مشخص نباشد اما با توجه به ناچ صفحه نمایش در نظر گرفته شده، کاملا مشخص می باشد که متعلق به سامسونگ گلکسی نوت 10 می باشد. این تصویر نشان دهنده آن می باشد که سامسونگ قصد دارد بعد از معرفی سنسور 64 مگاپیکسلی حال در اقدامی بعدی از سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی خود پرده برداری کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود