بازیمو: تجربه بازی لغو شده Silent Hills P.T راهروهای تنگ و تاریک

بازی Silent Hills P.T یکی از عنوان هایی بود که تبلیغات گسترده ای را در برنامه کاری خود قرار داده بود. بازی پی تی انصافا یکی از ترسناک ترین بازی هایی بود که تا به حال دیده بودیم. در تریلرهای این بازی شوک هایی عجیب را کاربرها تجربه می کردند. اما استودیو کونامی در مسیر توسعه خود برای ساخت این پروژه دچار مشکل شد و در نهایت طرفداران در حسرت انجام این بازی ماندند.

اما خبر خوب برای علاقه مندان به این عنوان بازسازی آن توسط شخصی به اسم Batandy است. البته Silent Hills P.T بازسازی شده توسط GZDoom Engine توسعه یافته است و گرافیکی متفاوت را به نمایش می گذارد.

بازی Silent Hills P.T در حال حاضر برای بارگیری در دسترس است و می توانید از تجربه آن لذت ببرید. این بازی پرطرفدار به شما امکان می دهد Silent Hills P.T لغو شده را تجربه کنید.

البته این ویرایش با تمام “محدودیت” هایی که GZDoom معرفی می کند همراه است. به همین ترتیب ، و به جای یک دنیای کاملاً سه بعدی ، بازیکنان با ترکیبی از اشیا سه بعدی و جن های پیکسلی 2D  روبرو می شوند. این زیبایی شناسی قصد دارد تا به بازی احساس “یکپارچه سازی” بیشتری بدهد.

همانطور که باتاندی اشاره کرده است، این نسخه بازسازی شده سعی کرده است هر سکانس را تا حد ممکن به نسخه اصلی نزدیک کند.

نتیجه نهایی یک اثر یکپارچه و کاملا با ارزش جالب است و ما به شدت توصیه می کنیم که حتما آن را دانلود و تجربه کنید.

صحبت از Silent Hills P.T  شد، بازسازی های دیگری از آن وجود دارد که ممکن است دوست داشته باشید آن ها را تجربه کنید. یک Silent Hills PT Remake Mod برای Half-Life: Alyx  ساخته شده که اثری جالب از آب در آمده، و همچنین  با استفاده از Unreal Engine 4 مادی برای Silent Hills ساخته که جالب توجه است.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد