دوربین فیلم برداری فول فریم PXW-FX9 سونی با ویژگی های ایده آل برای بهترین نتیجه

فول فریم ها پس از عملکرد عالی که از خود نشان دادند، اینک به دنیای دوربین های فیلم برداری هم راه یافته است. سونی یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ساخت دوربین و قطعات وابسته، دوربین فول فریم PXW-FX9 را با ویژگی های عالی روانه بازار کرده است.

سنسور بهبود یافته Exmor R از نوع فول فریم این بار با کیفیت ثبت خیره کننده تصاویر، بهترین نتیجه را بریای فیلم برداری با رزولوشن 4K ممکن می سازد. این سنسور با پردازش عالی و بازطراحی صحنه ها، کیفیت تصویر عالی را ارائه می دهد. این سنسور از نورپس زمینه برای کاهش نویز استفاده می کند تا در تمام شرایط نوری نتیجه کار خوبی را به کاربر ارائه کند. سنسور 6K این دوربین تا دو برابر مساحت بیشتری را نسبت به سنسور 4K سوپر 35 میلی متری ممکن می سازد.

سیستم فوکوس خودکار هوشمند پیمایش سوژه را خصوصاً برای ویدیوهای تبلیغاتی آسان تر ساخته. ایزو پایه در دوربین PXW-FX9 برابر با 800 است اما در شرایط کم نور می توان تا ایزو 4000 حساسیت را بالا برد. سونی اعلام کرده این حساسیت با ترکیب فیلتر الکترونیکی ND، نتیجه فوق العاده ای را ارائه می کند.

اما یکی از مهمترین ویژگی های این دوربین، محدوده داینامیکی رنگ است. به طوری که با وجود ضبط 16 بیتی رنگ ها، محدوده ثبت شده خارج از تصور است، که نتیجه آن ایجاد صحنه های سینماتیک در هر شرایطی است. با توجه به ارتباطات بی سیم موجود در دوربین PXW-FX9، انتقال پروزه ها به آسانی صورت گرفته و دیگر نیاز نیست مدتها وقت تنها برای انتقال داده صرف شود.

از دیگر مشخصات این دوربین می توان به سنسور 20.5 مگاپیکسلی، محدوده ایزو 800 تا 4000، سرعت شاتر 64 تا 8000/1، نرخ 60 فریم در 4K، نرخ 120 فریم در 2K، منظره یاب با دقت 2.76 میلیون نقطه رنگی و وزن 2 کیلوگرم بدنه اشاره کرد.

پست های مرتبط

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی

جعبه گشایی و نصب یک صندلی گیمینگ جذاب، راحت و خفن / RAIDMAX DK729

سریعترین پردازنده با بیشترین دردسر i9-14900KS