ریلمی 6i بصورت رسمی معرفی شد / مشخصات فنی مناسب با قیمتی مقرون بصرفه

بی شک دیگر باید قبول کرد که در چند سال اخیر در زمینه تکنولوژی بخصوص گوشی های هوشمند شرکت های چینی عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته اند. ریلمی نیز بکی از این شرکت ها بود. این بار ریلمی 6i به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمتی مقرون بصرفه بصورت رسمی معرفی شد.

مشخصات ریلمی 6i

طراحی و صفحه نمایش

طراحی های در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند میان رده و حتی در برخی موارد پرچمداران این شرکت چندان تفاوت خاضی با یکدیگر ندارند. این بار اما در کنار شباهت طراحی در نظر گرفته شده شاهد تغیری در طرادحی قسمت پشتی هستیم.

چهار سنسور دوربین بصورت چیدمانی ستونی در قسمت پشتی قرار گرفته اند. طراحی در نظر گرفته شده قسمت پشتی هب گونه ای می باشد که در مقابل انعکاس نور حالت راه راه را مشاهده می کنیم که ریلمی برای اولین بار است که از چنین طراحی استفاده می کند.

صفحه نمایش 6.5 اینچی از جنس IPS LCD ریلمی 6i توانایی ارائه رزولوشن HD پلاس را خواهد داشت. با توجه به جنس IPS در نظر گرفته شده برای فحه نمایش شاهد قرار گیری قابلی کاربردی سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی میان رده هستیم.

دوربین

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، چهار سنسور برای دوربین  Realme 6iدر نظر گرفته شده. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دروبین چهارگانه این اسمارت فون را تشکیل می دهند.

به نسبت ریلمی 5i باید گفت که این گوشی میان رده جدید به سنسور های قدرتمند تری مجهر شده. در بریدگی ناچ واتردراپ صفحه نمایش نیز شاهد قرار گیری سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می باشیم.

پردازنده و باتری

ریلمی 6i اولین گوشی هوشمندی می باشد که به پردازنده جدید هلیو G80 شرکت مدیاتک مجهز شده. رم های 3 و4 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی قابل ارتقاء از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد.

باتری 5000 میلی آمپری این گوشی میان رده نیز نوید طول عمر مفید بالایی را به ما می دهد. شارژر 18 واتی مجهز به شارژ سریع نیز انتخاب مناسبی به نظر می رسد.

این گوشی میان رده قرار است با قیمت پایه 180 دلار برای مدل 3/64GB و نیز قیمت 215 دلاری برای مدل 4/128GB روانه بازار خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد