ریلمی وی 11 5G معرفی شد / میان رده ای مناسب با قیمت مقرون بصرفه

سری V گوشی های هوشمند میان رده ریلمی تا به امروز توانسته اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمتی مقرون بصرفه، عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. این بار نیز ریلمی وی 11 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت معرفی شد که با توجه به پردازنده در نظر گرفته شده، این گوشی میان رده توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز دارد.

مشخصات ریلمی وی 11 5G

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده، طراحی آشنایی می باشد که پیش از این نیز ریلمی از چنین طراحی هایی برای اسمارتفون های قبلی خود نیز استفاده کرده بود. ریلمی وی 11 5G به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولوشن HD پلاس از نوع IPS LCD مجهز شده و توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 60 هرتز را نیز دارد.

برای طراحی صفحه نمایش شاهد حضور ناچ واتردراپ می باشیم. بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش نیز سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در قسمت پشتی نیز دو  سنسور دوربین برای این اسمارتفون میان رده در نظر گرفته شده است.

یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین دوگانه V11 5G را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز این گوشی به پردازنده میان رده دیمنسیتی 700 شرکت مدیاتک مجهز شده. بهره بردن از چنین پردازنده ای همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، سبب شده تا این گوشی هوشمند توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنج یا همان 5G را دارد.

یکی از مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، بهره بردن از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 18 واتی مجهز به شارژ سریع می باشد. ریلمی وی 11 5G با رم 4 گیگاباتیی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قرار است با قیمت 185 دلاری روانه بازار شود.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد