ریلمی C11 به همراه جدیدترین پردازنده شرکت مدیاتک رونمایی خواهد شد

شرکت چینی ریلمی مدتی است که عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و این بار به لطف شایعه پراکنان متوجه شده ایم که این شرکت چینی قصد دارد تا جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی ریلمی C11 را به همراه جدیدترین پردازنده شرکت مدیاتک روانه بازار کند. پیش بینی می شود با توجه به بهره بردن از چنین پردازنده ای، این گوشی هوشمند قیمت مقرون بصرفه ای را با خود به همراه داشته باشد.

شاید تا چدنی پیش کسی به پردازنده های شرکت مدیاتک اهمیت چندانی نمی داد و این شرکت در مقایسه با شرکت های قدرتمند دیگری چون کوالکام، هواوی و سامسونگ در بخش گوشی های هوشمند اندرویدیف حرفی برای گفتن نداشت. اما در آخرین رده بندی منتشر شده از AnTuTu برای پردازنده های گوشی های هوشمند اندرویدی، شاهد عملکرد فوق العاذه خوب پردازنده های شرکت مدیاتک بوده ایم.

ریلمی C11 جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت خواهد بود که به جدیدترین پردازنده شرکت مدیاتک، یعنی هلیو G35 مجهز خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعی از قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر نشده است. حتی ریلمی در صفحه فیسبوک خود نیز تصویری از این گوشی هوشمند را منتشر کرده، اما این تصویر به نحوی می باشد که اطلاعات چندان زیادی را از مشخصات فنی در نظر گرفته شده در اختیار ما قرار نمی دهد.

در این تصویر نمی توان گفت که ریلمی C11 در قسمت پشتی به چند سنسور دوربین مجهز خواهد شد. صفحه نمای در نظر گرفته شده نیز گویا در قسمت کناری خمیدگی هایی را با خود به همراه خواهد داشت که در صورت تحقق چنین اتفاقی باید منتظر رونمایی یک گوشی هوشمند زیبا باشیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد