ساعت هوشمند ریلمی واچ اس رونمایی شد / مشخصات مناسب، قیمت ارزان

مدتی است که ریلمی در حوزه گجت های هوشمند پوشیدنی فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته است اولین ساعت هوشمند خود را با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمتی ارزان تر به نسبت ساعت های هوشمند شرکت های دیگر روانه بازار کند. حال ریلمی واچ اس به عنوان جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسبی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، قیمتی ارزان و مقرون بصرفه ای را نیز با خود به همراه داشته.

مشخصات ساعت هوشمند ریلمی واچ اس

در همان ابتدا به سراغ طراحی در نظر گرفته شده می رویم. این ساعت هوشمند به صفحه نمایشی دایره ای شکل با ابعاد 1.3 اینچی و رزولوشن 360×360× پیکسلی مجهز شده است. برای محافظت از صفحه نمایش نیز از گوریلا گلس بهره برده که ریلمی بصورت رسمی نگفته است از کدام نسل بهره برده اما پیش بینی می کنیم که گوریلا گلس 3 برای صفحه نمایش این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده باشد.

در بخش واچ یس نیز این بار 100 بک گراند متنوع و جذاب در نظر گرفته شده است. این در حالی می باشد که مدل قبلی به 12 واچ فیس متنوع مجهز شده بود. ریم در نظر گرفته شده نیز از جنس آلومینیوم می باشد و در قسمت سمت راستی فریم شاهد قرار گیری دو دکمه فیزیکی می باشیم که قابلیت ناوبری از جمله قابلیت های آن ها می باشد. در بخش تنوع رنگی در نظر گرفته شده نیز، ریلمی واچ اس قرار است در چهار رنگ متنوع آبی، نارنجی، سبز و مشکی روانه بازار شود.

در بخش نرم افزاری های سلامت نیز این ساعت هوشمند به سنسور اندازه گیری اکسیژن خون مجهز شده، قابلیتی که ساعت های هوشمند بسیار گران قیمت با خود به همراه دارند. 16 برنامه ورژشی متنوع نیز از دیگر برنامه هایی می باشد که برای این گجت هوشمند در نظر گرفته شده.

ریلمی واچ اس از استاندارد ضد آب IP68 نیز پشتیبانی می کند و به باتری 390 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که می تواند در حالت عادی طول عمر 15 روزه ای را ارائه کند. ریلمی واچ اس قرار است با قیمت 95 دلار روانه بازار شود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود