ریلمی ایکس 2 با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی رونمایی شد

سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ بسیار مورد علاقه شرکت های گوشی های هوشمندی چون شیائومی و ریلمی قرار گرفت و شیائومی ردمی نوت 8 پرو اولین گوشی هوشمندی بود که به چنین سنسور قدرتمندی مجهز شد. بعد از آن ریلمی XT نیز از چنین سنسور قدرتمندی بهره مند شد. این بار نوبت به ریلمی ایکس 2 رسیده تا به سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ مجهز شود.

مشخات فنی ریلمی ایکس 2

صفحه نمایش

همانند ریلمی XT، این گوشی هوشمند نیز به صفحه نمایش 6.44 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از جنس سوپر آمولد مجهز شده. بهره بردن از چنین صفحه نمایش سبب شده تا سنسور حسگر از انگشت را نیز در خود جای دهد.

برای طراحی صفحه نمایش نیز همانند بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده، ناچ زیبای واتردراپ در نظر گرفته شده است.

دوربین

همانطور که در ابتدا گفتیم، ریلمی ایکس 2، سومین گوشی هوشمند مجهز به سنسور اصلی64 مگاپیکسلی سامسونگ می باشد. در کنار این سنسورقدتمند، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه سنسور 2مگاپیکسلی سنجش عمق و نیز سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای تصویر برداری از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

در بریدگی ناچ زیبای واترداپ صفحه نمایش نیز، سسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده. با توجه به میان رده بودن این گوشی، انتخاب چنین سنسوری بسیار خوب و مناسب به نظر می رسد.

پردازنده و باتری

به دلیل میان رده بودن این گوشی، پردازنده میان رده اسنپدراگون 730 برای ریلمی ایکس 2 در نظر گرفته شده. برای باتری نیز با توجه به صفحه نمایش در نظر گرفته شده، باتری 4000 میلی آمپری نیز انتخاب مناسبی به نظر می رسد.

این گوشی میان رده قرار است با قیمت 225 دلار پیش فروش خود را در بازار چین آغاز کند. با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده علی الخصوص سنسور 64 مگاپیکسلی دوربین اصلی، قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، قیمت منصفانه ای به نظرمی رسد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد