ریلمی ایکس 2 پرو مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی دوربین اصلی با قابلیت زوم 20 برابری

ریلمی این روز ها نشان داد که می تواند برای بسیاری از پرچمدارن قدرتمند عرصه گوشی های هوشمند رقیب جدی باشد. این شرکت در ابتدا ریلمی ایکس تی را به عنوان اولین گوشی هوشمند خود که به سنسور 64 مگاپیکسلی بود رونمایی کرد. بعد از آن شاهد رونمایی ریلمی ایکس 2 نیز بودیم. این بار اما ریلمی ایکس 2 پرو قرار است با بهره بردن از مشخات فنی قدرتمند در مقایسه با مدل استاندارد خود روانه بازار شود.

در حالیکه هنوز این گوشی هوشمند بصورت رسمی رونمایی نشده، امامشخصات فنی اصلی در نظر گرفته شده، مشخص شده است.

ریلمی ایکس 2 پرو قرار است همانند ایکس 2 به سنسور 64 مگاپیکسلی دوربین اصلی و سه سنسور دیگر مجهز شود. این در حالی می باشد که سنسور های در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند به نسبت مدل استاندارد، سنسور های قدرتمند تری هستند.

از جمله قابلیت های این سنسور های قدرتمند می توان به زوم 20 برابری هیبرید آن ها اشاره کرد. از طرفی سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض 117 درجه ای این گوشی هوشمند نیز توانایی ثب تصاویر در فاصله نزدیک نسبت به اجسام را همانند یک سنسور ماکرو خواهد داشت.

برخلاف مدل استاندارد این گوشی هوشمند که در سری گوشی های هوشمند میان رده روانه بازار شد، مدل پرو این گوشی اما می تواند در حد و اندازه های یک پرچمدار ظاهر شود. به همین دلیل پردازنده 7 نانومتری و قودرتمند اسنپدراگون 855 پلاس شرکت کوالکام که با هدف استفاده برای گوشی های هوشمند گیمینگ روانه بازار شد برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد