مقایسه سرعت ریلمی ایکس 2 پرو و هواوی میت 20 پرو

مقایسه سرعت ریلمی ایکس 2 پرو در مقابل هواوی میت 20 پرو به ما نشان خواهد داد که پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس ریلمی ایکس 2 پرو عملکرد سریع تر و بهتری را از خود به نمایش می گذارد یا اولین پردازنده 7 نانومتری هواوی یعنی Kirin 980. مقایسه سرعت ریلمی ایکس 2 پرو و میت 20 پرو در شرایط همسان و کاملا مساوی صورت گرفته و آخرین بروزرسانی نرم افزاری اندروید 10 نیز انجام شده است.

مشخصات پردازنده ریلمی ایکس 2 پرو

ریلمی ایکس ۲ پرو همانطور که می دانید به سنسور قدرتمند ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ مجهز شده است. بهره بردن از سنسور های دوربین اصلی چهارگانه باعث شده تا ریلمی ایکس ۲ پرو پرچمدار شایسته ای باشد. در کنار این اتفاق این گوشی هوشمند به قدرتمند ترین پردازنده ۷ نانومتری کوالکام مجهز شده است.

ریلمی ایکس ۲ پرو

بهره بردن از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس که با هدف استفاده برای گوشی های هوشمند گیمینگ روانه بازار شده، سبب شده تا شاهد عملکرد بسیار خوب و سریعی از این گوشی هوشمند باشیم.

مشخصات پردازنده هواوی میت 20 پرو

هوآوی برای اولین بار در این عرصه از از پردازنده ۷ نانومتری هشت هسته ای A76 جدید ARM استفاده کرده است، این چیپست جدید از ۶٫۹ میلیارد ترانزیستور ساخته شده است که ۶۰ درصد بیشتر ازنسخه قبلی خود Kirin 970 می باشد. پردازنده جدید نسبت به پردازنده قبلی این شرکت با بهبود ۷۵ درصدی افزایش عملکرد و ۵۸ درصدی بهره وری انرژی همراه بوده است. این پردازنده جدید قدرتمند قابلیت NPU دوگانه را دارا می باشد که قدرت AI را برای این پردازنده بسیار بهبود بخشیده است.

هواوی میت 20 پرو

در قسمت حافظه داخلی نیز یک رم ۶ گیگابایتی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره برده است.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !