ریلمی ایکس 50 پرچمدار آینده ریلمی با دوربین سلفی دوگانه و ناچ اینفینیتی O

ریلمی ایکس 2 پرو تحولی عظیم برای این شرکت چینی بود که به نسبت پرچمداران گذشته این شرکت از مشخصات فنی بسیار قدرتمند تری بهره برده بود. حال قرار است ریلمی پرچمدار جدید خود را با نام ایکس 50 روانه بازار کند. شایعاتی از این گوشی هوشمند منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

پیش از این شایعاتی از این گوشی هوشمند منتشر شده بود. در این شایعات مشخص شده بود که ریلمی ایکس 50 اولین گوشی هوشمند این شرکت چینی خواهد بود که از مودمی بهره می برد که توانایی پوشش شبکه های اینترنتی 5G را خواهد داشت. اما در اخبار جدید منتشر شده، این گوشی هوشمند برای اولی بار خصوصیت خاص دیگری را نیز با خود به همراه خواهد داشت.

ریلمی ایکس 50 با صفحه نمایش اینفینیتی O

به لطف شبکه اجتماعی چینی ویبو بار دیگر پوستری جدید از این گوشی هوشمند منتشر شده که اطلاعات خوبی از طراحی صفحه نمایش در نظر گرفته شده در اختیار ما قرار داده است. در تصویر منتشر شده همانطور که مشاهده می کنید، شاهد در نظر گرفته شدن ناچ زیبای اینفینیتی O می باشیم.

اما نکته به همین جا ختم نمی شود. زیرا ریلمی ایکس 50 قرار نیست تنها از یک حفره برای قرار گیری دوربین سلفی بهره ببرد با توجه به آنچه در تصویر می بینیم، در نظر گرفته شدن دو حفره گوئشه سمت چپ صفحه نمایش خبر از مجهز شدن این گوشی هوشمند به دوربین سلفی دوگانه ای را می دهد.

سوای اینکه این اولین گوشی هوشمند ریلمی می باشد که از ناچ اینفینیتی O بهره مند خواهد شد، اولین گوشی هوشمند این شرکت چینی خواهد بود که به دوربین سلفی دوگانه ای مجهز می شود.

اما باز هم سوالی پیش می آید که آیا جنس صفحه نمایش در نظر گرفته شده اولد یا آمولد خواهد بود یا با توجه به سهام انحصاری صفحات نمایش اولد با ناچ اینفینیتی O که در اختیار سامسونگ می باشد،آیا ریلمی نیز حق استفاده از چنین صفحه نمایشی را دارد یا نه.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !