ریلمی ایکس 7 مکس 5G معرفی شد / صفحه نمایش 120 هرتز، پردازنده قدرتمند

برخی از گوشی های هوشمند میان رده ریلمی با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب توانسته اند تا به امروز عملکرد بسیار خوبی حتی در حد و اندازه پرچمداران را از خود به نمایش بگذارند. البته بهره بردن از مشخصات قدرتمند سبب شده تا این محصولات قیمت های گران تری به نسبت بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده با خود به همراه داشته باشند. ریلمی ایکس 7 مکس 5G نیز امروز بصورت رسمی با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمندی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، معرفی شد.

مشخصات ریلمی ایکس 7 مکس 5G

در همان ابتدا، طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، قصد دارد تا خود را به عنوان یک اسمارتفون پرچمدار معرفی کند. البته تنها ظاهر پرچمدار گونه ای برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته نشده و مشخصات در نظر گرفته شده هم حرف های بسیاری برای گفتن دارند. در نمای رو به رویی ریلمی ایکس 7 مکس 5G به صفحه نمایشی 6.43 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی از نوع سوپر امولد مجهز شده است. صفحه نمایشی که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 100 نیت (شمع در متر مربع) را نیز دارد.

طراحی ناچ اینفینیتی O نیز سبب شده که در کنار کیفیت بالا، صفحه نمایشی بسیار زیبا و جذابی را شاهد باشیم. بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش نیز، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در نمای پشتی نیز شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین می باشیم. یک سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 از نوع عریض به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 119 درجه ای و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه ریلمی ایکس 7 5G را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما این گوشی هوشمند میان رده به یکی از جدید ترین و البته قدرتمند ترین پردازنده شرکت مدیاک، یعنی دیمنسیتی 1200 با معماری 6 نانومتری مجهز شده است. پردازنده که قدرتمند ترین هسته آن توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری 3.0 گیگاهرتز را دارد. باتری با میزان ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 50 واتی شارژ سریع که توانایی شارژر 0 تا 50 درصدی باتری این گوشی هوشمند را در مدت زمان 16 دقیقه دارد، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند.

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود