تفاوت تنظیمات گرافیکی حداکثر و حداقل در بازی Red Dead Redemption 2

پس از یک سال انتظار بالاخره بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر آمده. البته این تاخیر با وجود مشکلات پیش آمده برای نسخه کامپیوتر رد دد ردمپشن 2 گیمرها و کاربران را بیشتر شاکی کرده است.

بازی فاخر از راک استار که پس از یک سال برای کامپیوتر عرضه شد و با باگ های بسیاری روبرو بود. حال اگر موفق شده اید که این بازی را بی مشکل نصب کنید و ادامه دهید، بهتر است این ویدیو را از تفاوت تنظیمات گرافیکی مشاهده کنید. یکی از مزیت های نسخه کامپیوتر بازی ها، تغییرات در تنظیمات گرافیکی است. با تنظیم تنظیمات بروی حداکثر و البته داشتن کارت گرافیک و قطعات قدرتمند، می توانید تجربه بهتری را نسبت به کنسول ها داشته باشید.

این بازی جهان باز با گرافیک خارق العاده، نیاز به کارت گرافیک و قطعات قدرتمند دارد تا تنظیمات حداکثری را برای آن در نظر بگیرید. البته این که بازی را در چه رزولوشنی اجرا کنید مهمترین عامل در داشتن قطعات قدرتمند است. با وجود تفاوت بسیار در تنظیمات حداکثری و حداقلی این بازی، این نوید را به شما می دهیم که می توانید با کارت گرافیک های نسبتاً ضغیف هم بازی Red Dead Redemption 2 را اجرا کنید که البته باید از جزئیات بالا، تنظیمات گرافیکی حداکثر و رزولوشن های بالاتر از 1080 پیکسل، چشم پوشی کنید.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024