ردمی 10 ایکس اولین گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت 5G

مدتی پیش بود که مدیاتک از جدیدترین پردازنده میان رده خود، یعنی دیمنسیتی 820 پرده برداری کرد. پردازنده ای مقرون بصرفه که عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت. با توجه به اخبارمنتشر شده، گویا ردمی 10 ایکس نیز به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بزودی رونمایی می شود و قرار است از این پردازنده جدید مدیاتک نیز بهره مند شود که مجهز شدن به پردازنده دیمنسیتی 820 قابلیتی را برای این اسمارتفون به همراه خواهد داشت که تا به امروز در هیچ گوشی هوشمند شاهد نبودیم.

ردمی 10 ایکس قرار است اولین گوشی هوشمندی باشد که توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت 5G را خواهد داشت. این در حالی می باشد که تا به امروز گوشی های هوشمند دو سیم کارته، تنها یکی از اسلات های سیم کارت توانایی ارائه شبکه های اینترنتی نسل پنجم را داشت.

سوای این قابلیت جذاب، این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی با پنل امولد بهره خواهد برد که ویژگی Always On Display را نیز خواهد داشت. بی شک بهره بردن از پردازنده میان رده دیمنسیتی 820 سبب خواهد شد که ردمی 10 ایکس با قیمتی مقرون بصرفه روانه بازار شود.

در کل باید گفت با توجه به رده بندی جدید AnTuTu پردازنده های مدیاتک عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند. سوای پردازنده قدرتمند این شرکت یعنی دیمنسیتی 1000 که با هدف استفاده برای گوشی های هوشمند گیمینگ روانه بازار شد، دیمنسیتی 820 نیز توانست حتی عملکرد بهتری به نسبت پردازنده میان رده شرکت قدرتمند کوالکام از خود به نمایش بگذارد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود