ردمی نوت 9T میان رده جدید شیائومی با مشخصات فنی مناسب و طراحی کاربر پسند

سری ردمی گوشی های هوشمند شیائومی توانسته اند تا به امروز عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. چندی پیش بود که شیائومی ردمی 9 به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های هوشمند میان رده این شرکت معرفی شد و در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، قیمت مقرون بصرفه ای را نیز با خود به همراه داشت. حال قرار است ردمی 9T به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت معرفی شود که به لطف شایعه پراکنان مشخصات در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون منتشر شده است.

مشخصات ردمی 9T

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده، طراحی آشنا و البته کاربر پسندی می باشد. این گوشی هوشمند قرار است به صفحه نمایش 6.53 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع IPS LCD مجهز خواهد شد. برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد حضور ناچ محبوب واتردراپ می باشیم. بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی اما چهار سنسور دوربین در بریدگی مستطیلی شکلی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. پیش بینی می شود که یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین چهارگانه ردمی 9T را تشکیل خواهند داد.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما با توجه به میان رده بودن این گوشی هوشمند، شاهد حضور پردازنده اسنپدراگون 662 می باشیم. باتری قدرتمند 6000 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند را همراهی می کند که با توجه به این میزان ظرفیت، باید طول عمر مفید بسیار خوبی را به ازای هر بار شارژ ارائه کند. با توجه به اخبار منتشر شده، ردمی 9T قرار است در تاریخ 8 ژانویه (19 دی) بصورت رسمی معرفی شود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود