ردمی اولین گوشی گیمینگ مستقل خود را با قدرتمند ترین پردازنده مدیاتک معرفی می کند

زیر برند ردمی تا به امروز توانسته است در عرصه گوشی های هوشمند عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. حال مدتی است که این برند چینی بصورت مستقل فعالیت می کند و تصمیم دارد بزودی اولین گوشی هوشمند گیمینگ خود را روانه بازار کند. به لطف شایعه پراکنان و برخی از اخبار منتشر شده، مشخصات در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون گیمینگ مشخص شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

تنها تصویر منتشر شده از این گوشی هوشمند گیمینگ، اطلاعاتی را در خصوص صفحه نمایش در نظر گرفته شده برایش در اختیار ما قرار داده. در نمای رو به رویی صفحه نمایش یکدستی را می بینیم که به طراحی ناچ اینفینیتی O مجهز شده است. بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش نیز سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است.

از جمله اتفاقات جالب در این بخش، مجهز شدن این گوشی گیمینگ به صفحه نمایش E4 سامسونگ از نوع امولد می باشد. صفحه نمایشی قدرتمند که توانایی ارائه حداکثر نرخ بروزرسانی 144 هرتز را دارد و از این نظر در حد و اندازه گوشی های گیمنگ قدرتمند شرکت های دیگر می باشد.

اما بدون شک اصلی ترین مشخصه در نظر گرفته شده برای یک گوشی گیمینگ، پردازنده آن می باشد. ردمی گویا قصد دارد از جدیدترین و البته قدرتمند ترین پردازنده شرکت مدیاتک، یعنی دیمنسیتی 1200 استفاده کند. پردازنده ای قدرتمند که در کنار صفحه نمایشی با نرخ بروزرسانی 144 هرتز، نوید تجربه گیم پلی بسیار جذابی را می دهد.

پیش بینی می شود که این گوشی گیمینگ به باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 67 واتی شارژ سریع مجهز شود. از نکته های جالب اینکه ردمی قیمت بسیار مناسب 305 دلاری را برای این گوشی گیمینگ در نظر گرفته است.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !