ردمی نوت 9 5G معرفی شد / مشخصات فنی مناسب، طراحی زیبا

ردمی نوت 9 5G یکی دیگر از گوشی های هوشمند سری ردمی نوت 9 بود که امروز معرفی شد. به نسبت مدل پرو این گوشی هوشمند میان رده مشخصات فنی ضعیف تری دارد. اما با تمام این تفاسیر در سری گوشی های میان رده مشخصات خوب و قابل قبولی را به خود اختصاص داده است. از جمله این مشخصات می توانیم به باتری قدرتمند و طراحی جذاب آن اشاره کنیم.

مشخصات ردمی نوت 9 5G

این گوشی هوشمند در نمای جلویی به صفحه نمایشی 6.53 اینچی با رزولوشن 1080×2340 پیکسلی از نوع IPS LCD مجهز شده. برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم. بهره بردن از چنین ناچی سبب شده تا صفحه نمایش این گوشی میان رده نسبت تصویر 19.5 به 9 را با خود به همراه داشته باشد.

بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور 13 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده و در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری سه  سنسور دوربین در بریدگی دایره ای شکل می باشیم که از نظر طراحی مشابه با ردمی نوت 9 پرو 5G می باشد.

یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 118 درجه ای به همراه سنسور 2 مگاپیکسلس ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه ردمی نوت 9 5G را تشکیل می دهند. سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی در نظر گرفته شده نیز توانایی ضبط با حداکثر کیفیت 4K و نرخ 30 فریم در ثانیه را خواهد داشت.

با توجه به نامی که برای این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 5G را نیز خواهد داشت. بهره بردن از پردازنده میان رده دیمنسیتی 800U شرکت مدیاتک سبب شده تا ردمی نوت 9 5G توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم را داشته باشد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 18 واتی مجهز به شارژ سریع نیز، ظول عمر مفید قابل قبولی را با هر بار شارژ کامل ارائه خواهد کرد.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !