ردمی بوک 13 لپ تاپ جدید شیائومی

در خلال رونمایی ردمی K30 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند شرکت شیائومی، شاهد معرفی رسمی ردمی بوک 13 نیز بودیم. از جمله مشخصات جالب در نظر گرفته شده برای این محصول جدید می توان به وزن بسیار کم و پردازنده نسل دهم اینتل این لپ تاپ اشاره کرد. در ادامه به مشخصات در نظر گرفته شده برای ردمی بوک 13 خواهیم پرداخت.

شیائومی این بار سعی داشته تا طراحی بسیار ظریفی را برای این محصول جدید خود در نظر بگیرد. از جمله این طراحی ها می توان به وزن 1.23 کیلوگرمی آن اشاره کرد. ضخامت صفحه نمایش آنقدر نازک می باشد که در سخن عامیانه مسئولین این شرکت از نام ورقه A4 برای صفحه نمایش این لپ تاپ استفاده شده.

صفحه نمایش 13.3 اینچی با رزولوشن FHD توانسته 89 درصد از نمای جلویی را به نسبت بدنه به خود اختصاص دهد. حاشیه های قسمت بالایی و کناره ها به نسبت حاشیه قسمت پایینی صفحه نمایش نیز نازک تر می باشد. چنین اتفاقی صفحه نمایشی یکدست را به خود به ارمغان می آورد.

ردمی بوک 13 در دو مدل 5i و 7i روانه بازار خواهد شد. بهره بردن از رم 8 گیگابایتی DDR4 و حافظه 512 گیگابایتی SSD از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد.

باتری این لپ تاپ توانایی آماده به کار بودن 40 ساعتی را خواهد داشت. ویندوز 10 نیز به عنوان سیستم عامل پایه برای این محصول در نظر گرفته شده است.

ردمی بوک 13 با قیمت پایه 597 دلاری، فروش خود را در بازار چین آغاز کرده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

شرکت Razer لپ‌ تاپ گیمینگ Blade 18 خود را عرضه کرد : پردازنده Core i9-14900HX، کارت گرافیک RTX 4090 و فناوری Thunderbolt 5 !

مک‌بوک ایر M3 با اتصال به دو مانیتور خارجی نصف عملکرد خود را از دست می‌دهد!

مک‌ بوک ایر M3 به دلیل نداشتن فن عملکرد خوبی را در کارهای سنگین ارائه نمی‌دهد